پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۸ ب.ظ

دانلود مداحی کشتی به گل نشسته اومده سید مجید بنی فاطمه - صوتی

متن نوحه کشتی به گل نشسته اومده

کشتی به گل نشسته اومده


با حال خسته اومده

توبه شکسته ولی با دل شکسته اومده

ای جانم

تویی راحت و روح و روانم

تویی کشتی امن و امانم

تویی علت هر ضربانم

من لی غیرک حسین حسین حسین

با این که خودم می دونم که بدم

راهم دادی که اومدم

آقا در خونه تو گدایی رو خوب بلدم

ای شاهم

روی دوشمه بار گناهم

خجالت می کشم رو سیاهم

پناهم بده که بی پناهم

من لی غیرک حسین حسین حسین

من بی تو کویر خشک هوسم

پرنده ای در قفسم

مردن برات عشق منه بذار به عشقم برسم

ای یارم

تویی تو همه کس و کارم

چی میشه بشه آخر کارم

پای شیش گوشه تو مزارم

من لی غیرک حسین حسین حسین


ــ ــ ــ


دانلود با لینک مستقیم




نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين