پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

دلایل محبوبیت رمان شازده کوچولو

 

 

اگر حتی علاقه مند به کتاب هم نباشید ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا کتابی می تواند تا این حد محبوب باشد؟ در واقع شازده کوچولو نمونه واقعی از چنین کتاب است، موضوعی که آنتوان سنت اگزوپری توانست با آن دنیای فلسفه و بیان آن به زبان ساده را دگرگون سازد، شاهزاده کوچولو همان چیزی است که شما به عنوان اولین تجربه خواندن یک کتاب بلند نیاز دارید و می تواند برای شما جذابیت های بسیاری داشته باشد.

اما این سوال ایجاد می شود که کتاب شازده کوچولو را با کدام ترجمه بخوانیم؟

کتابچین مرجع جامع و بزرگ دانلود کتب الکترونیکی در حال حاضر در دسترس شما مخاطبان است و اگر ترجیح می دهید به گنجینه عظیم دست یابید که پر از محتوا های فرهنگی، رمان و کتب جذاب است، این فرصت هم اینک فراهم است.

 

 

اتفاقات داستان زندگی شازده کوچولو

شازده کوچولو شاید بیان ساده از زندگی انسان هایی باشد که مدام سعی می کنند کره زمین و انسان های روی آن را بشناسند اما ناکام هستند، هر کسی ممکن است گاهی با ذهنیتی سعی کند که دیگران را به عنوان یک انسان مثبت بداند، اما ناگهان با سدی روبرو می شود که تمامی تصورات را بر هم می ریزد.

شازده کوچولو که از سیاره ای دیگر آمده همواره در تلاش است که به سرزمین خودش بازگردد؛ او در سیاره های مختلف با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می شود که انگار هر کدام قرار است تکه ای از پازل زندگی اش را تکمیل کند، در نهایت هفت مرحله برای خودشناسی این کاراکتر محبوب در نظر گرفته شده است که نویسنده به تفکیک در مورد آن ها نثر طولانی را خلق کرده است.

اگر می خواهید بر راز های خلقت به زبان ساده و عامیانه چیره شوید این کتاب بهترین روش است و آن را می توانید از این قسمت دانلود کنید

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين