جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

سایز و مدل‌های مختلف دستگاه‌های گلاب گیر

سایز و مدل‌های مختلف دستگاه‌های گلاب گیر

امروزه دستگاه‌های گلاب گیر مناسب برای همه نوع گلاب و عرقیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها در ابعاد و مدل‌های متفاوتی وجود دارند.

تنوع ومدل دستگاه‌ها در میزان نوع گلاب گیری تاثیر بسزایی دارد، به عنوان مثال داخل دستگاه گلاب گیر مجهز به واشر آبندی آلمانی هستند که در دیگر دستگاه‌ها از واشر و مدل آن فرق دارد.

میزان مصرف برق هر دستگاه متفاوت است که انتخاب دستگاه مناسب درمیزان هزینه‌های شما به صرفه خواهد بود.

همین طور دستگاه‌های گلاب گیر در سایزبندی متفاوتی هستند؛ که شما می‌توانید سایز مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید. در انتخاب سایزبندی دستگاه باید به میزان حجم استفاده خود از دستگاه گلاب گیر توجه فرمایید.

در حال حاضر دستگاه‌های گلب گیر و عرق گیر در سایزهای 10 تا 300 لیتری داخل ایران تولید شده و به فوش می‌رسد، البته در سایز بندی کیفیت هر دستگاهی متفاوت است که هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت هر دستگاهی بسته به نوع سایز و مدلی که مورد انتخاب شما باشد، متغییر است.

نکته

دستگاه گلاب گیر با قیمت‌های گوناگونی در بازار می‌توانید تهیه کنید اما به خاطر داشته باشید ابتدا قیمت‌های دستگاه را بیابید سپس اقدام به خرید دستگاه گلاب گیر مناسب خود کنید.

 

دستگاه‌های گلاب گیر معمولا دارای توان مختلفی هستند که شما می‌توانید براساس نیازتان آن‌ها را انتخاب کنید. هچنین هر دستگاهی توانایی متفاوتی دارد که می‌توانید با استفاده از این دستگاه ها انواع گلاب و عرق گیاهی را تهیه کنید و به محصولات تولیدی خود را تنوع بخشید.

 

مدل دستگاه گلاب گیر

مدل هر دستگاه گلاب گیری تاثیر بسیار زیادی در میزان خروجی نسبت به ورودی دارد. یعنی اگر گیاهی را وارد دستگاه بکنید و دستگاه شما مدل مناسب و با کیفیتی باشد، خروجی گلاب بسیار بیش از انتظارتان خواهد بود. همچنین میزان صدای هنجاری و بدون سرب بودن دستگاه و... دیگر مواردی هستند که با تهیه مدل‌های خوب دستگاه گلاب گیر از این مشکلات احتمالی به دور خواهید بود، پس در انتخاب مدل دستگاه دقت نمایید.

 

 

اندازه و سایز دستگاه گلاب گیر

اندازه و انتخاب ساز دستگاه همانند مدل دستگاه تاثیر بسزایی در تولیدات شما خواهد داشت. سایز دستگاه از روی میزان استفاده شما از دستگاه مشخص خواهد شد.

سایز دستگاه باید کاملا استاندارد باشد، اگر سایز دستگاه کاملا با میزان مصرف شما تطابق داشته باشد؛ به دلیل انجام کار گلاب گیری به روش سنتی، عرقی که به وسیله دستگاه تقطیر و گلاب گیر تهیه و تنظیم می‌شود، عاری از هر گونه آلودگی و میکروب می‌باشد وعرق کاملا خالص و ارگانیک خواهد بود .

برای اطلاع از سایز مورد نیاز برای استفاده از دستگاه گلاب گیر می‌توانید از مشاوره فروشندگان سایت بهره ببرید و از راهنمایی‌های مشاوران دستگاه مورد نیازتان را بیابید.

سخن پایانی

با توجه به توضیحات درباره سایز و مدل دستگاه گلاب گیر، باید در خرید دستگاه دقت نمایید زیرا بتوانید در عطاری یا  منزل عرقی ارگانیک و کاملا طبیعی تهیه کنید. سعی داشته باشید دستگاه را از فروشگاه های دارای اعتبار تهیه کنید و از استاندارد بودن و داشتن مجوز وزارت بهداشت توجه نماید.

برای مطالعه مقاله کامل درباره دستگاه های گلاب گیری و عرق گیری به زبان فارسی میتوانید از منابع پایین استفاده کنید:

برای مطالعه مقاله اول کلیک کنید

برای مطالعه مقاله دوم کلیک کنید + اطلاعات کامل خاص انواع عرقیجات

منابع خارجی زبان نیز درباره دستگاه های گلاب گیری اطلاعات مختلفی را ارائه داده اند که شما عزیزان میتوانید با جستجوی کلمه distiller device در گوگل به نتایج مناسبی دسترسی پیدا کنید

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين