شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

متن نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

متن نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

پناه حرم کجا داری میری برادرم

بدرقه راه تو باشه چشم ترم

آهسته تر برو داداش مضطرم

حسین وای وای وای وای

قافله سالار من کجایی ای دوای دردم

پی تو هر کجا می گردم

تو رو تو قتلگاه گم کردم

***

دانلود نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم با نوای حاج امیر عباسی

***

ای بدن صد پاره رو خاک داغ این صحرایی

چرا مقطع الاعضایی

بگو کجا برم تنهایی

حسین وای وای وای وای وای

پناه حرم هنوز یادم نرفته لحظه ی رفتنت

بمیره خواهرت چقدر غریب کشتنت

یه جای سالمم نمونده روی تنت

حسین وای وای وای وای وای




نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين