شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۶ ق.ظ
مداحی وقتی که تو نیستی با اشکام حرف میزنم حاج مهدی رسولی

مداحی وقتی که تو نیستی با اشکام حرف میزنم حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی وقتی که تو نیستی با اشکام حرف می زنم حاج مهدی رسولی - صوتی

مداحی حاج مهدی رسولی برای حضرت رقیه - شب سوم محرم ۹۸

متن کامل نوحه:


وقتی که تو نیستی با اشکام حرف میزنم

با زخم دستام و زخم پام حرف میزنم

با زخم پهلوم و زخم صدام حرف میزنم

هی زخم تن آروم بگیر هی زخم سر طاقت بیار

هی زخم دل چیزی نمونده تا سحر طاقت بیار

طاقت بیار میاد بابا

طاقت بیار میاد کم کم

طاقت بیار میاد بابا

طاقت بیار میاد کم کم

طاقت بیار میاره از بهشت مرهم

طاقت بیار رقیه طاقت بیار رقیه

وقتی میاد عمه اشکامو پاک می کنه

میخندم آروم شه دردامو خاک می کنم

وقتی تنها میشم ناله غمناک می کنم

وقتی میاد عمه اشکامو پاک می کنم

می خندم آروم شه دردامُ خاک می کنم

ای پای پر از آبله

ای جا مونده از قافله

ای زخم تازیونه دست سنان و حرمله

طاقت بیار تموم میشه

مهمون من عموم میشه

این زخما پیش زهرا آبروم میشه

طاقت بیار رقیه

طاقت بیار رقیه

راستی گفتم بابا

با اشکام خندیدن

توی بازار خیلی خواهرهام ترسیدن

کاشکی من میمردم

دور سرت رقصیدن

وای طعنه ها کشته مرا

وای خیلی آزار دیدم و 

وای گوشوارم گوش یه دختر

توی بازار دیدم و

چیزی نمونده از گوشم

چیزی نمونده از گیسوم

مثل مادربزرگ شد

پهلو و بازوم

طاقت دیگه ندارم

بابا بیا کنارم

طاقت دیگه ندارم بابا بیا کنارم


دانلود نوحه طاقت بیار رقیه

ــ ــ ــ

فایل صوتی mp3


دانلود با لینک مستقیم




نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين