شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۸ ق.ظ

معرفی کالا: کتری برقی استیل ، لیزر خانگی ، اجاق گاز سفری

امروز قصد معرفی سه محصول پر طرفدار و پر کاربرد در فروشگاه اینترنتی لردیا را داریم. با ما همراه باشید:

کتری برقی

این کتری جدید استیل نامش پسکو  Peskoe Electric Kettle است. سرعت گرمای آب ان بی نظیر است و بین 3 تا 4 دقیقه بیشتر شما را معطل نخواهد کرد. سپس میتوانید چای ، قهوه ، نسکافه و هر نوشیدنی دلپذیر و گرم خود را نوش جان کنید. درب این کتری پلاستیکی و به رنگ مشکی می باشد. محصولی بسیار کاربردی برای منزل ، محل کار و یا ویلای شماست. این کتری برقی با توان 1800 وات و گنجایش مخزن  1.8 لیتری می باشد. بدنه کتری فاقد سیم است و سیم برق آن ، متصل به صفحه الکترونیکی زیر کتری میباشد. روی دسته کتری کلیدی با دو وضعیت (روشن یا خاموش)  قرار دارد. درب کتری به صورت فشاری  و دارای قفل است.

سیستم جالب و ایمنی آن در خاموشی خودکار است. یعنی آب پس از رسیدن به نقطه جوش اتوماتیک خاموش می شود. از دیگر ویژگی ها نشانگر میزان آب درون کتری، فیوز محافظ ایمنی ، جوش آوردن آب در کوتاه ترین زمان، مصرف برق بسیار پایین، چراغ نشانگر وضعیت روشن و خاموش بودن کتری و طراحی دسته آرگونومیک آن است.

کتری برقی Peskoe با بدنه استیل قابل شستشو دارای عملکرد متفاوتی از کتری های برقی دیگر دارد که دارای بدنه هایی از جنس مواد پلاستیکی بوده و بر روی آب ایجاد لکه چربی می کنند. ابعاد پسکو  ۱۸×۲۳ سانتی متر بوده  و از قدرت نقطه جوش آب بالایی برخوردار است. حداکثر زمان جوش آمدن آب تنها ۴ دقیقه می باشد.

 

 


 

دستگاه لیزر خانگی لسکلتون  (دستگاه موبر دائمی موهای زائد صورت و بدن)

دستگاه Lescolton بر اساس IPL مبتنی بر نور چشمک می زند و دارای سیستم حذف موی دائمی بدن برای استفاده خانگی می باشد.

 

 

Lescolton دارای سیستم تشخیص پوست منحصر به فرد برای ۵ نوع مختلف پوست می باشد. دارای طراحی فشرده که مناسب برای استفاده در منزل یا در سفر است.

دارای یک سر ارگونومیک است که برای قسمت های سخت و حساس (خط بیکینی)، قسمتهای کوچکتر یا هر منطقه با منحنی که نیاز به دقت بیشتری دارد نیز ایده آل است.

لسکلتون دارای ۵ سطح شدت نور است. استفاده از آن بی خطر و آسان برای می باشد و می تواند برای از بین بردن موهای زائد در زیر بغل، پاها، خط بیکینی و غیره استفاده شود.

 


 

اجاق گاز سفری سامسونتی (دارای چمدان هپی هوم HAPPY HOME)

اجاق گاز سفری کیف دار یا سامسونتی فروشگاه لردیا با نام HAPPY HOME می باشد. وزن سبکی دارد و حجم کمی را اشغال میکند. با این اجاق گاز میتوانید در هر مکانی که در سفر اتراق کردید و قصد درست کردن وعده غذایی و ... دارید به سرعت و بی معطلی از ان استفاده کنید. از قابلیت خیلی خوب محصول عملکرد آن هم با گاز کپسولی و هم گاز شهری است. گاز کپسولی که با کپسول های سفری کوچک در هر مکان قابلیت استفاده از این اجاق گاز حتی در نوک قله کوه را فراهم می اورد. گاز شهری هم که قابلیت استفاده از اجاق گاز را در حیاط ، ویلا  ، محل کار و هر جایی که لوله کشی گاز وجود دارد استفاده کنید.

مزایا:  پخش شعله مناسب برای پخت یکدست ، فندک و شیر مناسب و از همه مهمتر کیف قابل حمل بسیار عالی

اجاق های کمپینگ برای استفاده افرادی که با ماشین ، قایق یا اسب سواری سفر می کنند و یا ورزشکاران مختلف و کوهنوردان و … طراحی شده است. در استفاده از این اجاق گاز نیازی به برق و باتری نیست.

 

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی محصولات میتوانید به فروشگاه اینترنتی لردیا به نشانی  https://Lordia.org  سر بزنید.

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين