پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۲۳ ق.ظ

یکی از راههای جلوگیری از انتشار محتوای تکراری


برای این که از ایندکس شدن صفحاتی با محتوای تکراری در گوگل جلوگیری کنیم و نیز به گوگل و سایر موتورهای جستجو بگوییم که کدام یکی از اینها، صفحه و ادرس کانونی مورد نظر ماست باید یک تگ canonical را که به آدرس صفحه اصلی اشاره می کند به صورت زیر در بخش head تمام صفحات بالا قرار دهیم:

 

<link rel="canonical" href="http://example.com/quality-wrenches.htm" />

تگ canonical را حتما باید در بخش head ساختار صفحه قرار داد و از قرار دادن آن در بخش body اجتناب کرد زیرا اگر در این بخش قرار گیرد گوگل از آن صرفنظر می کند

تگ canonical چیست؟

قبل از همه چه باید گفت که به نظر می رسد نمی توانیم در مورد این که این تگ را چه بنامیم با همدیگر توافق داشته باشیم. مطمئن باشید که همه این عبارات 'rel canonical' ،  'rel canonical tag' ، 'canonical url tag' ،   'link canonical tag'  و ساده تر ازهمه  'canonical tag' به یک چیز واحد اشاره دارند.


تگ canonical  یک متاتگ سطح بندی صفحه است که در بخش head ساختار html  یک صفحه قرار می گیرد. 



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين