جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

قالب وبلاگ اخبار

قالب وبلاگ اخبار | قالب وبلاگ

/قالب-وبلاگ-اخبار/

روزنامه ، وسیله ای دسته جمعی برای اطلاع رسانی اخبار. خبرهای گوناگون همواره در حال انتشار است ، روزنامه راهی مهم و موثر برای انتشار آنها است ، رسمی ...
قالب وبلاگ اخبار - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید | 
/قالب-وبلاگ-اخبار/


روی تصویر زیر کلیک کنید:

قالب وبلاگ اخبار برای وبلاگ هایی که در زمینه اخبار ، پایگاه خبری ، اخبار جدید و وبلاگ های خبری مناسب است.

قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید |  بلاگفا و ابزار زیباسازی در کنار عکس های زیبا و جدید برای تمام وبلاگدهی ها ... قالب سه ستونه با موضوع اخبار و پایگاه خبری.

قالب وبلاگ حرفه ای – قالب های حرفه ای فروشگاهی، خبری، شرکتی ...

قالب وبلاگ خبری برای بلاگفا، میهن بلاگ، بلاگ اسکای و رزبلاگ – در 9 ... بیزیمون قالب حرفه ای شرکتی و شخصی برای وبلاگ های بلاگفا، میهن بلاگ، ...

قالب وبلاگ اخبار |  

قالب وبلاگ خبری برای میهن بلاگ : قالب سه ستونه با موضوع اخبار و پایگاه خبری. قالب در سبکی سه ستونه و با رنگ بندی کلاسیک طراحی شده است . قابلیت های ...

قالب وبلاگ اخبار ورزشی » قالب وبلاگ | قالب جدید  

-قالب-وبلاگ-اخبار-ورزشی.

 قالب وبلاگ : بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ شماره قالب : 623 نوع قالب : سه ستونه موضوع : قالب وبلاگ جدید سه ستونه اخبار ورزشی قالب وبلاگ ...

 ‫قالب وبلاگ اخبار‬‎


قالب وبلاگ اخبار » قالب وبلاگ جدید |  

-قالب-وبلاگ-اخبار.

 قالب وبلاگ : بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ شماره قالب : 575 نوع قالب : سه ستونه موضوع : قالب وبلاگ جدید سه ستونه اخبار قالب وبلاگ خبر, ...

قالب وبلاگ,قالب سه ستونه,خبری 

قالب سه ستونه خبری – قالب شماره ۵۹ ... قالب وبلاگ سه ستونه پریناز ایزدیار – قالب شماره ۳۲۰ قالب وبلاگ دو ستونه زندگی – قالب شماره ۲۹۴ قالب وبلاگ سه ستونه ...

| قالب خبری وبلاگ

قالب خبری بلاگ اسکای، قالب خبری میهن بلاگ، قالب خبری وبلاگ، قالب خبری بلاگفا، قالب وبلاگ، قالب وبلاگ خبری، قالب خبرگزاری، قالب اخبار، قالب ...

 قالب وبلاگ اخبار

قالب وبلاگ فروشگاه اینترنتی


خرید قالب وبلاگ


ابزار قالب وبلاگ


قالب فروشگاهی بلاگفا


قالب رایگان وبلاگ


قالب وبلاگ بلاگفا آوازک


قالب وبلاگ جدید


قالب وبلاگ بیمه

یکی از راههای جلوگیری از انتشار محتوای تکراری


برای این که از ایندکس شدن صفحاتی با محتوای تکراری در گوگل جلوگیری کنیم و نیز به گوگل و سایر موتورهای جستجو بگوییم که کدام یکی از اینها، صفحه و ادرس کانونی مورد نظر ماست باید یک تگ canonical را که به آدرس صفحه اصلی اشاره می کند به صورت زیر در بخش head تمام صفحات بالا قرار دهیم:

 

<link rel="canonical" href="http://example.com/quality-wrenches.htm" />

تگ canonical را حتما باید در بخش head ساختار صفحه قرار داد و از قرار دادن آن در بخش body اجتناب کرد زیرا اگر در این بخش قرار گیرد گوگل از آن صرفنظر می کند

تگ canonical چیست؟

قبل از همه چه باید گفت که به نظر می رسد نمی توانیم در مورد این که این تگ را چه بنامیم با همدیگر توافق داشته باشیم. مطمئن باشید که همه این عبارات 'rel canonical' ،  'rel canonical tag' ، 'canonical url tag' ،   'link canonical tag'  و ساده تر ازهمه  'canonical tag' به یک چیز واحد اشاره دارند.


تگ canonical  یک متاتگ سطح بندی صفحه است که در بخش head ساختار html  یک صفحه قرار می گیرد. 



نتایج جستجوی ارگانیک چیست؟

نتایج جستجوی ارگانیک به آن دسته از نتایج جستجو گفته می‌شود که از طریق پرداخت پول و تبلیغات حاصل نشده باشند. اینها نتایجی هستند که می‌توانید از طریق سئوی مؤثر و کارآمد به آنها دست پیدا کنید. به طور سنتی همه ما چنین نتایجی را با 10 لینک آبی می‌شناسیم. 


امروزه، صفحات نتایج موتورهای جستجو که اغلب با عنوان SERPها شناخته می‌شوند، هم با نتایج لینک‌های تبلیغاتی و هم نتایج ارگانیک پویا پر می‌شوند. برای مثال چنانچه عبارت "Tehran weather" را جستجو کنید، به جای یک لینک به سایتی که پیش‌بینی هوای تهران را انجام داده باشد آخرین پیش‌بینی وضع آب و هوای شهر تهران را به طور مستقیم در صفحه نتایج جستجو (SERP) مشاهده خواهید کرد و اگر عبارت "پیتزا تهران" را جستجو کنید یک پک محلی از مکان‌های عرضه کننده پیتزا در شهر تهران را مشاهده خواهید کرد. خیلی راحت و سرراست! این طور نیست؟!


مهم است بدانید موتورهای جستجو از طریق نمایش لینک‌های تبلیغاتی کسب درآمد می‌کنند. هدف آنها این است که بهترین جواب را در پاسخ به جستجوی کاربران ارائه دهند تا جستجوکنندکان برای استفاده مجدد از آن موتور جستجو راغب شده و موتورهای جستجو نیز آنها را در SERPهایشان مدت طولانی‌تری حفظ کنند. 

این مطالب از مقاله مفید آموزش مقدمات سئو برای افراد تازه کار گردآوری شده است.

برخی مشخصه‌ها و ویژگی‌های SERP در گوگل ارگانیک بوده و از طریق سئو قابل دستیابی‌اند. این ویژگی‌ها شامل اسنیپت‌ها (snippet - نتایج ارگانیک پیشنهادی که پاسخ کاربر را در قالب یک جعبه نمایش می‌دهند) و سوالات مرتبط نیز می‌شوند. بهتر است بدانید ویژگی‌های بسیار دیگری از جستجو هستند که نه با صرف هزینه و تبلیغات و نه از طریق سئو قابل دسترسی نبوده و صرفاً داده‌های خود را از منابع داده اختصاصی نظیر ویکی‌پدیا و سایت IMDb گردآوری می‌کنند.

آخرين عناوين