دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ

کد آهنگ پیشواز بنیامین بهادری برای همراه اول با پخش آنلاین

مجموعه کدهای آهنگ پیشواز بنیامین بهادری بزای سیم کارتهای همراه اول با پخش انلاین

کد پیشواز همراه اول تو خوشگلی بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 99102

دانلود

بی رحم منو نکش با اخم

نمیگی میمیرم وقتی که میگی نه

نامرد کاری که چشمات کرد

حتی نکرد کافر شدی بتم آخر

هی میگم اسمتو من دارم حس به تو نداری نه نه نه نداری

تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست

دلو میکنی میبری با خودت ولی دل نمیدی از قصد

تو این بازیو خیلی خوب بلدی که اصلا ندی دست من سندی

که تو ببری هر دست تو بازیگری در اصل

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست

کد آوای انتظار همراه اول: 99103

دانلود

با نگات میکنی حکم میکنم هول وجدان نداری

من حالم میشه بد تر تو واسم اونور برنامه داری

هی میگم اسمتو من دارم حس به تو نداری نه نه نه نداری

تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست

دلو میکنی میبری با خودت ولی دل نمیدی از قصد

تو این بازیو خیلی خوب بلدی که اصلا ندی دست من سندی

که تو ببری هر دست تو بازیگری در اصل

کد پیشواز همراه اول به من اعتماد کن بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95385

دانلود

به من اعتماد کن ، به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

وقتی بغضی تو گلو یه دوراهی روبرو
بگو هرچی آرزوته به من اعتماد کن

به من اعتماد کن ، به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

کد پیشواز همراه اول گلاتو پر نکن و به من اعتماد کن بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95386

دانلود

گلاتو پر نکن و به من اعتماد کن
چشاتو تر نکن و به من اعتماد کن

خودتو از این همه فکرای بد آزاد کن
برای خودت یه دنیای جدید ایجاد

به من اعتماد کن به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

به من اعتماد کن به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

کد پیشواز همراه اول ما به هم محکومیم بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95383

دانلود

ما به هم محکومیم مثل مثل عیسی به صلیب

مثل مریم به مسیح مثل آدم وحوا به سیب

ما به هم محکومیم مثل مثل آینه به سنگ

مثل گندم به حریق مثل آهو به تفنگ

حال من ویران حال تو ویران روی موجا رفت کله عشقمان

کد پیشواز همراه اول عاشق مثل ماه بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95384

دانلود

مثل خطای ریل راه آهن مثل اجبار تن به پیراهن

مثل حس تنهایی آهنگ هایی که با ما همراهن گاهاً

متولد یه روز و یک ماهن

مثل یه لحظه خیلی کوتاهن

مثل احساس حس لمس دسته گلی که بهم دادی اشتباهاً

حال من ویران حال تو ویران روی موجا رفت کل عشقمان

کد پیشواز همراه اول من به تو احساس مالکیت دارم بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95218

دانلود

من به تو احساس مالکیت دارم تو نترس از حرفم حسن نیت دارم

همه قلبت رو من تصرف کردم خیلى راحت اینجا من توقف کردم

من رو رفتاراى تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم همیشه تو دستم یه گل رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشى و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشى تو بنوشى و خودم

من رو رفتاراى تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم همیشه تو دستم یه گل رز دارم

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری دوست دارم خودم پالتوتو بگیرم و تو بپوشى و خودم

کد آوای انتظار همراه اول: 95219

دانلود

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشى و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشى تو بنوشى و خودم

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری من رو رفتاراى تو تعصب دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 95323

دانلود

من رو رفتاراى تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم همیشه تو دستم یه گل رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشى و خودم

کد پیشواز همراه اول مه آلود بنیامین بهادری - وای از اون عشقی که با ما نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 95215

دانلود

وای از اون عشقی که با ما نیست حتی دیگه یه ذره گرما نیست

قلبم داره میگیره از دست اون کسی که هست اما نیست

وای از اون عشقی که با ما نیست حتی دیگه یه ذره گرما نیست

قلبم داره میگیره از دست اون کسی که هست اما نیست

غم انگیزه غم انگیزه هوا بدجوری پاییزه

درخت عشقمون ای وای داره برگاشو میریزه

هوا بدجوری پاییزه درخت عشقمون ای وای داره برگاشو

کد پیشواز همراه اول مه آلود بنیامین بهادری - میرم و میمیرم و آسوده میشم

کد آوای انتظار همراه اول: 95216

دانلود

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه غصه من و تو

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه غصه من و تو

ادامه داره ادامه داره ادامه داره

کد پیشواز همراه اول مه آلوده مه آلوده فضا بدجوری محدوده بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95217

دانلود

میون ما هوا سرده هوا بدجوری نامرده

دلم می خواد که اون روزا میدونم برنمی گرده

مه آلوده مه آلوده فضا بدجوری محدوده
منو راهی به راه تو 

ولی این جاده مسدوده فضا بدجوری محدوده

منو راهی به راه عشق ولی این جاده 

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه غصه من و تو

کد پیشواز همراه اول بارانا بنیامین بهادری - زیبایی نکن منو هوایی

کد آوای انتظار همراه اول: 95213

دانلود

زیبایی نکن منو هوایی
گیرایی نکن تو که گیرایی

لالایی بخون تو که بارونی
آرومم کن که بارانایی

بارانا بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا

کد پیشواز همراه اول بارانا بنیامین بهادری - دستامو بگیر تو که همراهی

کد آوای انتظار همراه اول: 95214

دانلود

دستامو بگیر تو که همراهی
اسمم رو بگو هر جور که می خواهی

اطرافم بمون تو که دلخواهی
حرفاتو بگو ، بگو بگو با دلم گاهی

مجذوبم نکن به زیبایی
مغلوبم نکن به تنهایی
این همه بی رحم نباش
مرعوبم نکن مرعوبم نکن به جدایی

بارانا بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا

کد پیشواز همراه اول دوره های عاشقی بنیامین بهادری - دیوونتم دیوونمی تویی که عزیز جونمی

کد آوای انتظار همراه اول: 95211

دانلود

دیوونه تم دیونه می ، تویی که عزیز جونمی
تویی که عزیز دردونه می ، دیوونه تم دیوونه می
تویی که عزیز دور دونمی ، دیوونتم دیوونمی
تو یکی یکی یکی یکی یه دونه می

تو یکی یکی یکی یکی یه دونمی
تو یکی یکی یکی یکی یه دونمی

کد پیشواز همراه اول دوره های عاشقی بنیامین بهادری - تو رسیدی یهو از آسمون

کد آوای انتظار همراه اول: 95212

دانلود

تو رسیدی یهو از آسمون

همون که من می خواستمش همون
تو رو خدا داده به من تو رو
تو رو خدا بمون پیشم نرو نرو نرو نرو
نرو عزیز جونمی مهربونمی

تو یکی یکی یکی یکی یه دونمی

تو یکی یکی یکی یکی یه دونمی
تو یکی یکی یکی یکی یه دونمی

دیوونه تم دیونه می ، تویی که عزیز جونمی
تویی که عزیز دردونه می ، دیوونه تم دیوونه می

کد پیشواز همراه اول حواسم به توئه بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95208

دانلود

تو یه ماهه نگاهِ به راه منو
نمی بینی نمی شنوی آه منو
نمیشه همیشه دل بخواه منو

تو که هفته به هفته به هفته منو
حیف اون همه روزای رفته منو
فراموش کنی رفته به رفته منو

حواسم به توئه هوا سمت توئه
هوا سمتیه که برسم به توئه
آخه بی نفسم نفسم به توئه

کد پیشواز همراه اول حواسم به توئه هوا سمت توئه بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95209

دانلود

حواسم به توئه هوا سمت توئه

هوا سمتیه که برسم به توئه

آخه بی نفسم نفسم به توئه

تو یه ماهه نگاهِ به راه منو
نمی بینی نمی شنوی آه منو
نمیشه همیشه دل بخواه منو

تو که هفته به هفته به هفته منو
حیف اون همه روزای رفته منو
فراموش کنی رفته به رفته منو

کد پیشواز همراه اول حواسم به توئه بنیامین بهادری - آخه بی نفسم نفسم به توئه

کد آوای انتظار همراه اول: 95210

دانلود

اونکه هی گیر و پیگیر و گیره منم
اونکه هی هیجان داره دیره منم
اونکه هی میره داره بمیره منم

اونکه هی میره داره بمیره منم

حواسم به توئه هوا سمت توئه
هوا سمتیه که برسم به توئه
آخه بی نفسم نفسم به توئه

کد پیشواز همراه اول تظاهر بنیامین بهادری - ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

کد آوای انتظار همراه اول: 95207

دانلود

ما تظاهر کردیم که به هم بی ربطیم
آدما فهمیدن ما دو تا لو رفتیم

ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو
ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

کد پیشواز همراه اول حتما یه اشکالی بوده توی کارم بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95205

دانلود

حتما یه اشکالی بوده توی کارم حتما یه اشکالی که داشتم و هنوزم دارم

شاید اشتباهی بوده محاسباتم یا کم بوده از عشق اطلاعاتم

یا اینکه زیاد بوده از تو توقعاتم

اصلا یه حرفایی رو نمی گفتم باید یه حرفایی هم باید بهت میگفتم شاید

شاید حس ششمم برای عشق کم بود یه تزایی میدادم و واسه تو مبهم بود

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدیدی دارم واست

کد پیشواز همراه اول اشکال بنیامین بهادری - رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم

کد آوای انتظار همراه اول: 95206

دانلود

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدیدی دارم واست

کد پیشواز همراه اول عشق در روز قیامت بنیامین بهادری - ضربانیه شریانیه انفجاریه

کد آوای انتظار همراه اول: 95203

دانلود

ثانیه ثانیه عشقه روانیه جنونه آنیه جانیه جانیه

ضربانیه شریانیه انفجاریه ناگهانیه وای چه دورانیه

دورانیه کورانیه هیجانیه

هی عشقه من عشقه من هی
عاشقه من میشی پس کی

کد پیشواز همراه اول عشق در روز قیامت بنیامین بهادری - وای چه دورانیه دورانیه کورانیه هیجانیه

کد آوای انتظار همراه اول: 95204

دانلود

نوسانیه جریانیه امروزیه
الانیه کهکشانیه کیهانیه
طولانیه داستانیه این چنانیه
آن چنانیه شکرانیه حرف پایانیه

پارتیزانیه آسیانیه رودخونیه وهشی طغیانیه
وای چه دورانیه دورانیه کورانیه هیجانیه

هی عشقه من عشقه من هی
عاشقه من میشی پس کی

کد پیشواز همراه اول آشوب بنیامین بهادری - نگو این آخرین دیدار ما بر باده

کد آوای انتظار همراه اول: 95200

دانلود

نگو این آخرین دیدار ما بر باده و این ارتباط بیقرارت بیقرارت میشم

آخه نگو مابینمون یک آهه و پاییزمون در راهه و برگای روز پر می زنن

از روی شاخه من بیقرارت میشم آخه من بیقرارت میشم آخه نگو

کد پیشواز همراه اول آشوب بنیامین بهادری - نگو این پنجره رو به غروبه

کد آوای انتظار همراه اول: 95201

دانلود

نگو این پنجره رو به غروبه آخرین روزای خوبه تو دلم آشوب پاییزه دوباره

نگو این خاطره رو به افوله عشقمون رو به نزوله همه دردات قبوله عشقم آره

نگو که اینجا که هستیم لب مرزه آخه من دلم می لرزه

کد پیشواز همراه اول آشوب بنیامین بهادری - نگو که اینجا که هستیم لب مرزه

کد آوای انتظار همراه اول: 95202

دانلود

نگو که اینجا که هستیم لب مرزه آخه من دلم می لرزه

بیا برگردیم به برگشتن می ارزه نگو این روزگار گریه داره گریمونو در

میاره نگو دنیا عاشقا رو دوست نداره آخه من بیقرارت میشم آخه من بیقرارت میشم آخه

کد پیشواز همراه اول هیشکی قدر گل یاسُ ندونست بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95198

دانلود

هیشکی قدر گل یاسُ ندونست
گل یاس می خواست بمونه نتونست
دیر شده فایده نداره التماس
گل یاسم گل یاسم گل یاس

دلم تنگه واسه عطر گل یاس
گمونم هرچی دلتنگی تو دنیاست
میون سینه ی من خونه کرده
گل یاسم گل یاسم گل یاس

کد پیشواز همراه اول گل یاسم گل قلبم گل من بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95199

دانلود

یک خاطره از تو
یادگاری مونده واسم گل یاسم
پرپر شدی واسم
گل یاس ناشناسم ، گل یاسم

گل یاسم گل قلبم گل من
گل بارون گل شبنم گل من
چرا دنیا دلش میخواست ببینه
ما دوتا رو جدا از هم گل من

کد پیشواز همراه اول فقط شبیه خودتی بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95196

دانلود

تموم این شهر میدونن که بدجوری دوست دارم

که بدجوری گرفتارم الهی قربونت برم

من هنوزم منتظرم تورو به دستت بیارم

تو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

کد پیشواز همراه اول فقط شبیه خودتی بنیامین بهادری - تو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی

کد آوای انتظار همراه اول: 95197

دانلود

تو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

تو ، برگ برنده گل من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

بیای توی فال خودم ، فقط بشی مال خودم

تا که حسودی بکنم ، خودم به این حال خودم

کد پیشواز همراه اول یه خونه که اندازه ی دستامونه بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95194

دانلود

یه خونه که اندازه ی دستامونه

که گوشه کنارش پر از حرفامونه

یه خونه که حالا دیگه اونجا نیستی

تو دیگه لب پنجرش وای نمیستی

آی نسیــــــم آهــــــــــــــای نسیم

نگو که دیگه بهم نمیرسیم

کد پیشواز همراه اول یه خونه بنیامین بهادری - آی نسیم آهـای نسیم

کد آوای انتظار همراه اول: 95195

دانلود

آی نسیم آهـای نسیم

نگو که دیگه بهم نمیرسیم

همخونه ، غم خونمو گرفت ، هم شونه

غم شونمو گرفت ، غم اومد نشونمو گرفت

کد پیشواز همراه اول عشق داغ من بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95192

دانلود

اومدم یه جوری قلب تورو
بشکنم تیکه تیکه ی اونو بردارم

بچسبونم به روی پیرهنم پیرهنم
داره آتیش میگیره رو تنم

منم از حرارت عشق
تو دارم دنیارو آتیش

میزنم عشق داغ من ، عشق ماه من
اشتباه من ، اتفاق من یه علاقه تو

کد پیشواز همراه اول عشق داغ من بنیامین بهادری - قلبمو بشکن که بی حساب شیم

کد آوای انتظار همراه اول: 95193

دانلود

قلبمو بشکن که بی حساب شیم

دست مو رو کن که بی نقاب شیم

یه آرزو کن باهم خراب شیم

آتیش بگیریم باهم مذاب شیم

کد پیشواز همراه اول دست نگه دار بنیامین بهادری - در آن نفس که بمیرم

کد آوای انتظار همراه اول: 95190

دانلود

در آن نفس که بمیرم، در آرزوی تو باشم

بدان امید دهم جـان ، که خاک کوی تو باشم

سوار باد بیایم ، به گیسوان تو افتم

گلی سپید که دائم ، کنار موی تو باشم

یار ای یار

کد پیشواز همراه اول دست نگهدار بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95191

دانلود

تو مثل مه بخندی و مثه ماه بتابی

من آنکه آیینه در دست ، روبروی تو باشم

ستاره ای شوم و روی قلب تو بدرخشم

همان جواهر زیبا که بر گلوی تو باشم

کد پیشواز همراه اول هفته عشق بنیامین بهادری - کاشکی میرفتیم عزیزم

کد آوای انتظار همراه اول: 95188

دانلود

کاشکی میرفتیم عزیزم من و تو یه گوشه با هم

تو یه کیف به روی دوشت من یک کوله روی پشتم

برای یه هفته یکم با تو زندگی میکردم با تو زندگی

کد پیشواز همراه اول هفته عشق بنیامین بهادری قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 95189

دانلود

عزیزم بریزم همه زندگیمو توی کوله ی عشقمو با تو توی این هوا که هوای تو کرده دلم

بی تو تنگه قشنگه برام که نگام که نگام با نگاه تو باشه و

دست تو باشه کنارمو بردارمو همه دار و ندار دوست دارمو

که میدونی اینو آره خوب بلدم آره خوب بلدم که قدم بزنم

بزنم با تو اون همه حرفایی که ببرم تورو تا نوک دریایی که

جایی که واسه رفتن تن به تنه واسه رفتن تن به تنت با منه

حالا ساعت عشقه عاشق شدنت با منه

که داره دل من با دلت میزنه به سرم که تو رو ببرم

کد پیشواز همراه اول دوباره چشمات اومده یادم بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95186

دانلود

یکی بود یکی بود که من بودم

یکی نبود اون تو بودی

یکی بود که مهربون بود

اما اون یکی نبود اما اون یکی نبود

یکی بود تا پای جون بود، اما اون یکی نبود

اما اون یکی نبود اون یکی اما نبود

یادت افتادم ، یادت افتادم

دوباره چشمات اومده یادم

کد پیشواز همراه اول دوباره چشمات بنیامین بهادری - یکی بود دلش یه رنگ بود

کد آوای انتظار همراه اول: 95187

دانلود

یکی بود دلش یه رنگ بود ، یکی بود دلش یه سنگ

یکی بود نگاش قشنگ بود ، یکی گریه هاش قشنگ

یکی یکی بود که زیبا بود یادت افتادم ، یادت افتادم

دوباره چشمات اومده یادم یکی یکی بود که زیبا بود

کد پیشواز همراه اول مدار بنیامین بهادری - همه چرخش من رو مدار توئه

کد آوای انتظار همراه اول: 95184

دانلود

دارم تو رو می عشق مو
توام منو می عشقی و
تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و
کار داره بالا میگیره ، نفسم حالا می گیره

اینکه توام بهم بگی و ، فکر نمی کردم این یکیو
یهـــو ، دل بده و این گره و یهو وا کن  تو

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من
انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه
بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه

کد پیشواز همراه اول مدار بنیامین بهادری - کار توئه همه کار توئه

کد آوای انتظار همراه اول: 95185

دانلود

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من

انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه

بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه

دست کشیدن از عشقی که کار توئه
نه این کار منه  نه این کار توئه

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و
میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و
آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و
میبینی این خودکشی

کد پیشواز همراه اول جادوگر گیسو بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95182

دانلود

افسونگر چشمای من آی چشمای جادو
جادوگر گیسو
گیسوی تو آرامش این دستای بی سو

آهای دختر آفتاب
شب ها که موهات میریزه تو بالش مهتاب
بی تاب تو این پنجره با چشمای بی خواب

آهای ساعت بیدار
آهای ضربه ی تکرار

کد پیشواز همراه اول جادوگر گیسو بنیامین بهادری قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 95183

دانلود

از پرده می افته گل نارنجی خورشید
تو اتاقم

صبح میرسه ومن هنوزم منتظر یه اتفاقم
همین لحظه به دادم برس آی دختر آشوب
که مصلوب غرورت شده این عاشق محجوب

کو دستای سازش؟
کو عطر نوازش؟
کو دستای سازش؟
کجاست عطر نوازش؟
مهربون بیا قلب منو از نو بسازش

کد پیشواز همراه اول دلم قهوه میخواد بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 95179

دانلود

دلم قهوه میخواد ، همین حالا با تو

مثه قهوه آروم، بنوشم صداتو

یه نور ملایم ، یه آهنگ آروم

به تو خیره با شم با چشمای

کد پیشواز همراه اول قهوه بنیامین بهادری - نگات حال منو خوب می کنه

کد آوای انتظار همراه اول: 95180

دانلود

نگات حال منو خوب می کنه

خوب بلده ، ببین فال من از چشمای تو خوب اومده

دلم ، خیلی داره از دیدنت ذوق می کنه

تو هم ، داره دلت به سمت من سوق میکنه

کد پیشواز همراه اول قهوه بنیامین بهادری قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 95181

دانلود

همین حالا میخوام ، به تو خیره باشم

اونی که برای تو میمیره باشم

فضا نیمه تاریک ، دوتا شمع روشن

تو یک گوشه ی دنج که تو باشی و من

کد پیشواز همراه اول راحت بنیامین بهادری قطعه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 95177

دانلود

راحت به خودت دادی منه بد پیله رو عادت وای چه کاری میکنه عشق یه آدم با دل آدم

من نمیتونم از تو دور بمونم حتی یک ساعت ...

چشمای تو یک طرف تموم دنیا یک طرف من باشم و تو باشیو تموم دنیا یک طرف

این روانی هیچ کجا جز پیش تو عاقل نشد دنیاشو دادش به تو

کد پیشواز همراه اول راحت بنیامین بهادری - چشمای تو یک طرف تموم دنیا یک طرف

کد آوای انتظار همراه اول: 95178

دانلود

نمیدونی چقد آسونه مردن براتو نمیدونی چقد آرومه حسم باهاتو

تو اومدی همه قانون دنیام عوض شد تو اومدی یهو دیوونه دیوونه تر شد
دیوونه تر شد

چشمای تو یک طرف تموم دنیا یک طرف من باشم و تو باشیو تموم دنیا یک طرف

این روانی هیچ کجا جز پیش تو عاقل نشد دنیاشو دادش به تو

کد پیشواز همراه اول ماه عسل بنیامین بهادری - غروبا چه حالی داره

کد آوای انتظار همراه اول: 77869

دانلود

غروبا چه حالی داره، این فضا چه حالی داره

که برای گریه کردن، یه هوای عالی داره

غروبا ببین هوا رو، گریه های بی صدارو

کد پیشواز همراه اول ماه عسل بنیامین بهادری - این همه دستایی که منتظر بارونه

کد آوای انتظار همراه اول: 77870

دانلود

این همه دستایی که منتظر بارونه

یکی اون بالا نشسته که خودش می دونه

میدونه کاریه که فقط خودش می تونه

دستای خالی رو خالی برنمی گردونه

غروبا چه حالی داره، این فضا چه حالی داره

که برای گریه کردن، یه هوای عالی دار

غروبا ببین هوا رو، گریه های بی صدار

کد پیشواز همراه اول نفس بنیامین بهادری و آروین صاحب

کد آوای انتظار همراه اول: 68761

دانلود

کد پیشواز همراه اول آی تنها شدم وای کجای دنیای بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35026

دانلود

نیستی و هستم و به تو وابسته‌ام و
کی‌ میاد دست تو که بگیره دستمو
رفتی و موندم و هی‌ واسه تو خوندمو
صدامو به دنیا رسوندمو
بیا تو تا بیای‌ بیتابت میمونم
بیا کوتاه بیا کو تا بیای‌ نکنه
نمی خوای که بیای‌ تا بمیرمو

تو تا بیای‌ بگی‌ آی بگی‌ وای بگی‌ آخ بگی‌
آخیو‌ های های های بزنی‌ زیر گریه
روزی یه روز که بیای و نیای
نیای و بیای‌ دیگه فرقی‌ نداره وای
آی تنها شدم وای کجای دنیای
چرا نمیای مگه منو نمی خوای

نیستی و هستم و به تو وابسته‌ام و
کی‌ میاد دست تو که بگیره دستمو
رفتی و موندم و هی‌ واسه تو خوندمو
صدامو به دنیا رسوندمو

کد پیشواز همراه اول دلم می خواد که برگردی بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35027

دانلود

دلم می خواد که برگردی

بگی بد کاری کردی که منو تنها گذاشتی

بگی دوستم می داشتی دلم می خواد که برگردی

دلم می خواد که برگردی بگی بد کاری کردی

که منو دیوونه کردی بگی که بر می گردی

کد پیشواز همراه اول عاشقی با تو بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35028

دانلود

زندگی تو عاشقی تو با تو هواتو

خیلی از این حرفای خوب دارم با هاتو

دنیای من تویی ، تمومه لحظه هاتو

حتی قشنگه گریه اما با تو

با این که همه زندگیم رفته هوا من

موندم برات یه عاشق بی ادعا من

شاید بگی باید بی تو بشم رها من

هر جا دلت می خواد برو اما با من

بگو بگو بگو بگو فقط یه بار

یه بار آخه تو هم آخه به روت بیار

این جمله ی قشنگه دوستت دارمو

دیگه دیگه داغشو رو دلم نذار

بگو بگو بگو بگو فقط یه بار

یه بار آخه تو هم آخه به روت بیار

این جمله ی قشنگه دوستت دارمو

دیگه دیگه داغشو رو دلم نذار

زندگی با تو ، عاشقی با تو

نگیر هواتو ، نبر صداتو

می خوام نگاتو ، نرو بیا تو ، تو رو خدا تو

کد پیشواز همراه اول آهای تو بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35029

دانلود

تو رو من ، من تو رو ، تو رو خدا ، خود خدا می دونه که من تو رو

تو رو من ، من تو رو ، تو رو من ، من تو رو دوست دارمت

کد پیشواز همراه اول میدونم تو کار این عشق می مونم بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35030

دانلود

میدونم میدونم
واسه عشق تو اما می خونم عشق من
میدونم تو کار این عشق می مونم

میدونم این دفعه رو نمی تونم
میدونم تو کار این عشق می مونم
میدونم این دفعه رو نمی تونم

کد پیشواز همراه اول عاشقم کن ولی تو با دلم راه بیا بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35031

دانلود

عاشقم کن ولی تو با دلم راه بیا دیوونم کن ولی یه کمی کوتاه بیا

بیا کوتاه بیا با دلم راه بیا حالا که ماه شدی دیگه مثل ماه بیا

همین الان که من باید بشم عاشق تو رو دیدم یهو دیدم که دیوونم چه جوری شد نفهمیدم

بیا عاشقم کن عاشقم بیا عاشقم کن عاشقم

عاشقم کن ولی تو با دلم راه بیا دیوونم کن ولی یه کمی کوتاه بیا

بیا کوتاه بیا با دلم راه بیا حالا که ماه شدی دیگه مثل ماه بیا

کد پیشواز همراه اول ای وای دلم بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35032

دانلود

دلم که دور و برته ، نگاه من پرپرته
این همه پرپر میزنم ، نمیدونم باورته

این که چه قدر دوست دارم
پرته به تو حواسمو ، همه هل و هراسمو
این که بگم دوست دارم ، توی یه دنیا واسمو
تو هم بگی دوست دارم ، تو هم بگی

کد پیشواز همراه اول صدای قلب تو بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35033

دانلود

یه روزی میاد که من ، که منو آب میبره
تو رو هم خواب میبره
می دونم اون روزی که منو دریا میبره
تو رو رویا میبره

آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
آخ عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم

ضربان قلب من ، با صدای قلب تو میزنه
ضربان قلب من ، با صدای قلب تو می زنه
ضربان قلب تو ، ضربان قلب منه

کد پیشواز همراه اول خواب بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35034

دانلود

کنار گریه خوابیدم بازم خواب تو رو دیدم
کنار گریه خوابیدم بازم...بازم خواب تو رو دیدم
تو خواب از خواب ترسیدم...
تو می رفتی
تو می رفتی و می دیدم...
تو می رفتی
ازت از عشق پرسیدم

تو هم شعر عجیبی زیر لب خوندی که معنیشو نفهمیدم
ازت از عشق پرسیدم

کد پیشواز همراه اول من لعنتی بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35035

دانلود

دوباره خوابشو دیدم من لعنتی دوباره

من هنوز عاشقم ای وای با یه قلب تیکه پاره

چقده خواب می بینی مرد دیگه بسه

بیا از عاشقی برگرد دیگه بسه

اون تو رو فراموشت کرد دیگه بسه

کد پیشواز همراه اول رفیقا میگن بنیامین بهادری - نمیتونم آخه پیچیده تو جونم

کد آوای انتظار همراه اول: 35036

دانلود

نمیتونم آخه پیچیده تو جونم ، عشق تو ، برده امونم
نمیتونم ، نمیتونم

نمیدونم تو چی کار کردی با من مهربونه نا مهربونم
که هنوزم ، نمیتونم ، نمیتونم

کد پیشواز همراه اول پرسه بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 35037

دانلود

میدونم یه وقتایی دلت برام تنگ میشه

تو خیابونو نگاه میکنی از پشت شیشه

اون که از پشت درخت ها میگذره

شاید منم که دارم تنهایی

با یاد تو پرسه میزنم

کد پیشواز همراه اول لیلی در پاییز بنیامین بهادری - تو خود عشقی خود عشق

کد آوای انتظار همراه اول: 35038

دانلود

مثل گریه توی پاییز مثل پاییز توی کوچه

مثل کوچه زیر بارون مثل بارون روی شیشه

تو خود عشقی خود عشق

مثل اسمت روی قلبم

مثل هدیه توی دستم

مثل اون حالی که داشتم

وقتی هدیه رو می بستم

تو خود عشقی خود عشق

تو خود عشقی خود عشق مثل ماه

مثل ماه وقتی گریه ش می گیره

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری هفته به هفته

کد آوای انتظار همراه اول: 35039

دانلود

خودت رفتی ولی عشقت نرفته

من عاشق تر شدم

هفته به هفته

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری شومینه

کد آوای انتظار همراه اول: 35040

دانلود

عطرت میونه اتاقم ، عکست تو آینه مونده

شال گردن خیس تو باز ، پهلوی شومینه مونده

عطرت میونه اتاقم ، عکست تو آینه مونده

شال گردنه خیس تو باز ، پهلوی شومینه مونده

تو ، تو رو دوست دارم و گریه ، شب ها بیدارمو گریه

تا شدم عاشق چشمات ، گریه شد کارمو گریه

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری تموم شد

کد آوای انتظار همراه اول: 35041

دانلود

دیگه زندگیم داره ته می کشه

از دلم پیاده شو ، آخرشه

نه ، بمون ، شاید بازم جون بگیرم

نه ، برو ، می خوام که راحت بمیرم

نه ، بشین ، که سر رو شونت بذارم

نه ، پاشو ، که دیگه دوست ندارم

نه ، نه ، نه ، بیا ، بیا و دستامو بگیر

عشق من ، بیا تو هم با من بمیر

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری لکنت

کد آوای انتظار همراه اول: 59302

دانلود

اگه یه وقت بغض میکنم
گاهی تبسم میکنم
میخوام بگم عاشقتم
دست و پام و گم می کنم

می خوام بگم جون منی
آتیش به جونم میگیره
میخوام بگم دوست دارم
اما زبونم می گیره

من اگه تو رو دوباره نبینمت میمیرم
من اگه تو رو دوباره نبینمت میمیرم

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری عاشق شدم کاش ندونه

کد آوای انتظار همراه اول: 59303

دانلود

عاشق شدم کاش ندونه دست دلم رو نخونه

اگه بدونه میدونم دیگه با من نمیمونه

عاشق شدم کاش ندونه دست دلم رو نخونه

اگه بدونه میدونم دیگه با من نمیمونه

اون که پیشش دل من گیره اگه بدونه میذاره میره

اگه بدونه دیوونم کرده میره و دیگه بر نمیگرده

عاشق شدم کاش ندونه دست دلم رو نخونه

کد پیشواز همراه اول دنیا دیگه مث تو نداره بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 59304

دانلود

چشمامو رو هم میذارمو تورو به یادم میارمو

دوباره دست تکون میدنو تورو بهم نشون میدنو

کم میارم آخه تورو تورو به یادم میارمو

دنیا دیگه مث تو نداره نداره نه می تونه بیاره

دلا همه بی قرار عشقن اما عشقه که واسه تو بی قراره

هیشکی مث تو نمیتونه نمیتونه قلبمو بخونه

بگو بگو کدوم خیابونه که منو به تو میتونه برسونه

کد پیشواز همراه اول اینم بمونه بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 59305

دانلود

خواستم عاشقت کنم گفتی محاله اینم بمونه

گفتی که تو هم دلت چه خوش خیاله اینم بمونه

من میگفتم شب عشق با این سیاهی نداره ترسی برام وقتی تو ماهی

تو میگفتی آره من ماهم ولی تو اومدی آسمونت رو اشتباهی

اینم بمونه اینم بمونه

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری وقتی نگات یادم میاد

کد آوای انتظار همراه اول: 59306

دانلود

وقتی نگات یادم میاد ، قشنگیات یادم میاد

یادم میاد گفتی بهم دلم میگه شاید دیگه نبینمت نبینمت نبینمت نبینمت

گفتی بهم شاید دیگه نبینمت

کد پیشواز همراه اول بنیامین بهادری تنگ غروب هوای تو

کد آوای انتظار همراه اول: 59307

دانلود

تنگ غروب هوای تو ، تنگ غروب صدای تو

تنگ غروب راه افتادم دنبال رد پای تو

همه جا رو گشتم از تو رد پایی نیست که نیست

هیچ کجایی یه نشونی یا صدایی نیست که نیست

چشام به راه جاده ها

سواره ها پیاده میرفتن و میومدن اما نبودن گل من

کد پیشواز همراه اول من امشب میمیرم بنیامین بهادری

کد آوای انتظار همراه اول: 59308

دانلود

یه عاشق بی قایق تو دریاها ، چشماشو می بنده تو رویاها

من عاشق بی قایق تو دریاها می میرم

چشمامو می بندم بی رویاها می میرم

میرم و می میرم آسوده میشم از عشق

میرم و می میرم جشن تولد مرگمو برای تو زیر آب میگیرم

یه زیبا نگاهش به موجا، یه عاشق بی ساحل تو دریا

پریای دریا من امشب میمیرم

از عشق یه زیبا من امشب می میرم

میرم و می میرم آسوده میشم از عشق میرم و می میرم

کد پیشواز همراه اول ترانه واژه بنیامین بهادری - ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای

کد آوای انتظار همراه اول: 59309

دانلود

ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای نمیای نمیای

آلبوم گریه نامه عاشق نمیخوای نمیای نمیای

من درد تو سرد بر گرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق

نمیخوای نمیای نمیای

آینه گلدون شونه خونه عزیزم عزیزم عزیزم

من درد تو سرد بر گرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق

آینه گلدون شونه خونه عزیزم نمییای نمیخوای

کد پیشواز همراه اول آدم آهنی بنیامین بهادری - کاش ببینم که اومده دکمه ی قلبمو زده

کد آوای انتظار همراه اول: 59310

دانلود

کاش ببینم که اومده دکمه ی قلبمو زده

کاش بدونه اومدنش برای من زندگی مجدده اما شاید مردده

یا که بودم از اولش برای اون یه عشق خارج از رده حالم بده

حالم بده حالم بده عشقم رفته نیومده

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين