دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸ ب.ظ

کد آهنگ پیشواز مداحی جلال زارع برای ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز مداحی جلال زارع برای سیمکارتهای ایرانسل 

کد پیشواز ایرانسل مداحی جلال زارع همراه با متن کامل مداحی

 

کد پیشواز ایرانسل نوحه یا حسین شه بی سر جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۶۰

دانلود

مستم از سبوی تو دل دل در آرزوی تو کی
کی شود که بنشینم دمی دمی رو به روی تو
روبرو روبرو دمی روبروی تو

یا حسین ، یا حسین ، یا حسین شه بی سر

تا قدم نهادم من در جهان شدم نوکر

ذکر یا حسین گفته زیر گوش من مادر

یا حسین ، یا حسین ، یا حسین شه بی سر

به چه نام زیباییست نام دلربای تو

به چقدر صفا داره صحن کربلای تو

عاشقم عاشق گنبد طلای تو

یا حسین ، یا حسین ، یا حسین شه بی سر

کد پیشواز ایرانسل نوحه میون خیمه دلم برا تو پرچم میزنم جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۹

دانلود

میون خیمه دلم برا تو پرچم می زنم
تا واکنی در دل به سینه محکم میزنم

ای که شفا خاک درت روح القدس در به درت
ای که ملک الموت هم جون میده واسه نوکرت

من و دلی که تنگ زیارته تویی که آقا کارت محبته
من و دلی که با یاد کربلا یه عمریه که وقف هیئته

یا حبیبی نورعینی قال ختم رسل انت منی
ثارالله حسین ابی عبدالله

کد پیشواز ایرانسل نوحه هر شب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابوالفضل جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۸

دانلود

هر شب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابوالفضل

ذکرِ سجود نمازم شده کربلا میخوام ابوالفضل

جدایی هم حدی داره آقام کربلا میخوام ابوالفضل

ابوالفضل، کربلاییم کن ابوالفضل، نینواییم کن

نفس نفسم ذکرِ کربلاست کربلا میخوام ابوالفضل

عشقِ من فقط گنبدِ طلاست کربلا میخوام ابوالفضل

قسمتم بکن تا بیام حرم کربلا میخوام ابوالفضل

جون و زندگیم نذرِ روضه هات کربلا میخوام ابوالفضل

ابوالفضل، کربلاییم کن ابوالفضل، نینواییم کن

کد پیشواز ایرانسل نوحه کرب و بلا معدن نایاب عشقه جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۷

دانلود

کرب و بلا معدن نایاب عشقه

گنبد طلا خورشید و مهتاب عشقه

بالا سر هر تخت شاهی نوشته

فقط حسین شاهه و اربابه عشقه

حسین بده به دلم لیاقت دوباره

تا که بیام کربلا زیارت دوباره

یا ثارالله یا ثارالله لک لبیک

کد پیشواز ایرانسل نوحه از گریه های اصغر دلم داره میگیره جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۶

دانلود

از گریه های اصغر دلم داره میگیره

یه قطره آب بیاریین اصغر داره میمیره

حسین غریب ثارالله حسین غریب ثارالله

ای اهل کوفه رحمی این طفل جان ندارد

خواهد که آب گوید اما زبان ندارد

امشب به گهواره تا صبح ناله میزد

امروز به روی دستم دیگر توان ندارد

کد پیشواز ایرانسل نوحه دوباره بوی محرم دوباره بوی خدا جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۵

دانلود

دوباره بوی محرم دوباره بوی خدا

دوباره روضۀ ارباب، روضۀ سقا

دوباره هیئت و زنجیر و سینه و لطمه

دوباره بیرق سرخ حسین و بزم عزا

دوباره هروله شور کوچه واکردن

دوباره وعدۀ دیدارمان به کرب و بلا 

وای محرم شد ... وای محرم شد

کتیبه‌ها و سیاهیّ و محتشم خوانی

دوباره ناله و آه و بساط اشک و بکا

دوباره روضۀ تیر و کمان و طفل رباب

کد پیشواز ایرانسل نوحه دلبر دلها ابالفضل جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۴

دانلود

مشکل گشا ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

دلبر دلها ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

ای باوفا ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

دلبر دلها ابالفضل دلبر دلها ابالفضل

وای این کیه که بوی سبقت از هر چی یله برده

وای پشت حسین به هیبت چشاش گره خورده

چه امیری عجب یلی چه رخ ماه منجلی

وقتی که شمشیر میزنه انگار زنده شد علی

کد پیشواز ایرانسل نوحه یک برگ گل که تاب تیروکمان ندارد جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۶۷۵۳

دانلود

ای حرمله مکش تیر

یک برگ گل که تاب تیروکمان ندارد

شمشیر اوست آهش فریاد او تلظی

جانش به لب رسیده تاب بیان دارد

منت به من بذارید یه قطره آب بیارید

بر کودکی که دستم یک نیمه جان ندارد

کد پیشواز ایرانسل نوحه ای یادگار زهرا جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۷۰

دانلود

ای یادگار زهرا ای یادگار زهرا

کشته تیغ و خنجر تو شاه بی سپاهی

حسین غریب مادر

لبهای غرق خونت آبی به خود ندیده

قربان کام تشنه ات شهید سربریده

لبیک یا حسین لبیک یا ابالفضل

هیهات من الذله شعار کربلاته

گواهی شعارت سر ز تن جداته

حتی یه جای سالم به روی تن نداری

کد پیشواز ایرانسل نوحه تو هر دلی جا داری ارباب جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۹

دانلود

منصبی والا داری ارباب

تو هر دلی جا داری ارباب

خیلی خاطرخواه داری ارباب

حرمی زیبا داری ارباب

عاشقی از من دل و دلبری با تو

نوکری از من ولی سروری با تو

این همه نوکر داری هزار ماشاالله

کم نشه سایه ات از سرم ایشالله

حرم حرم حرم حرم

کد پیشواز ایرانسل نوحه ساقیم من که مشکم بیش از جونم عزیزه جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۸

دانلود

ساقی ام من که مشکم بیش از جونم عزیزه

لبام آب ستیزه سینم غصه خیزه

تا حرف مردو قولشه از این مشک پاره

جای آب هماره آبروم میریزه

الهی هیچ پهلوونی دستش نشه کوتاه

میون هلهله و کف نکشه از دل آه

ای آب وحشیای این صحرا ازت خوردن

حالا به من رسید شدی رفیق نیمه راه

ندیدی بردنت رو من آرزو دارم

کد پیشواز ایرانسل نوحه سقای بی آب یا رب که دیده جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۷

دانلود

سقای بی آب یا رب که دیده
آبی ندارم جز در دو دیده

تا زنده ام شرمنده ام از روی طفلان

دشمن به شادی بر حال عباس
با جرات آید دنبال عباس
بر باد بیند آمال عباس

آید ز خیمه فریاد و افغان
تا زنده ام شرمنده ام از روی طفلان

کد پیشواز ایرانسل نوحه خونه خرابم آقا جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۶

دانلود

خونه خرابم آقا ویرونه شدم از عشقت
دیونه من نبودم دیونه شدم از عشقت

ارباب من شبهای بین الحرمین
پرچم سرخت یا حسین دیونم کرده

سالار زینب حسین سالار زینب

موهام داره سفید میشه در حسرت کرب و بلا

تا کی دلم رو خوش کنم به عکس گنبد طلا
 

کد پیشواز ایرانسل نوحه کربلا کربلا ما داریم میاییم جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۵

دانلود

باورم نمیشه میخوام برم کربلا

قراره ببینم شش گوشه ایوون طلا

خدا رو شکر دلا آماده و مبتلاست

بارارو ببندین مقصد ما کربلاست

کربلا کربلا ما داریم میاییم

هر کی توی روضه امشب دلش شکسته

دو تا گنبد طلا منتظرش نشسته

هر کی داره به سر شور حسین بسم الله

هر کی میخواد یه بین الحرمین بسم الله

کربلا کربلا ما داریم میاییم

کد پیشواز ایرانسل نوحه کربلا کربلا ما داریم میاییم جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۴

دانلود

کربلا دیار جنون کربلا دلم شده خون

کربلا ازت گله دارم کربلا منو نسوزون

دیدنت لیاقت میخواد همه میگن قسمت میخواد

کربلا نه به همته نه به قسمته

بلکه زیارت قانونش فقط دعوته

این همه فاصله یاد ما هم باش

کد پیشواز ایرانسل نوحه کربلا کربلا قبله عاشقا جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۳

دانلود

کربلا کربلا قبله عاشقا عکس تو روبرومه

کربلا کربلا تویی شهر خدا دیدنت آرزومه

به ولای حسین به صفای حسین

به خدای حسین عاشقی بیقرارم

حرم خدایی داد از این جدایی

کربلا کجایی طاقت دوریتو دیگه ندارم

کربلا کربلا قبله عاشقا عکس تو روبرومه

کربلا کربلا تویی شهر خدا دیدنت آرزومه

کد پیشواز ایرانسل نوحه جون جونم عباس همه وجودم عباس جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۲

دانلود

جون جونم عباس همه وجودم عباس

تار و پودم عباس بود و نبودم عباس

آهای حرم ندیده بگو یا ابوالفضل

آی درد و غم کشیده بگو یا ابوالفضل

رنج و بلا کشیده بگو یا ابوالفضل

علمدار کربلا دستم به دامنت

ابالفضل باوفا دستم به دامنت

کد پیشواز ایرانسل نوحه ای اصغر شیرین زبون جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۱

دانلود

ای اصغر شیرین زبون ای نازنین طفل رباب
آتش نزن بر جان من بر روی دستانم بخواب

لای لای ببم لای لای علی
لای لای ببم لای لای علی

گریه نکن آروم بگیر ای کودک بی شیر من
شش ماهه لب تشنه ام ای طفل بی تقصیر من

قحطی آب کربلا غرق ترک لبهای تو
آواره یک جرعه آب شد هر طرف بابای تو

کد پیشواز ایرانسل نوحه باز این دلم هوای کرب و بلاتو کرده جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۶۰

دانلود

باز این دلم هوای کرب و بلاتو کرده
 امشب دلم هوای صحن و سرات و کرده
دلم هواتو کرده

امشب میخوام با روضت از بها بگیرم
برات کربلا از امام رضا بگیرم

دل بزن پر سوی دلبر بازم عشق و عاشقی رو
آغاز کن آغاز کن بگو مدد یا ثارالله به سمت کربلا پرواز کن

کد پیشواز ایرانسل نوحه در عزای حسین آسمان سینه زد جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۵۹

دانلود

در عزای حسین آسمان سینه زد
هم زمین ناله کرد هم زمان سینه زد

یا حسین یا حسین یا حسین یا حسین

در سما هر کجا بزم غم شد به پا
جبرائیل امین بی امان سینه زد

عرش حق شد سیه پوش از این ماجرا
زین علم هم ملک در جنان سینه زد

کد پیشواز ایرانسل نوحه امان از عطش گلم کرده غش جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۹۵۸

دانلود

بیا به خیمه بیا به خیمه که کودک من نفس بگیره
بیا ابالفضل با مشک آبت علی اصغر داره میمیره

امان از عطش گلم کرده غش عجب کربلایی شده ای خدا

نفس نداره نفس نداره لبش کبوده برابر من
کجایی عباس کجایی عباس نخورده آبی کبوتر من

از این قحط آب دلم شد کباب عجب ماجرایی شده ای خدا

کد پیشواز ایرانسل نوحه مرده بودم زنده شدم با دستای ابوالفضل جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۲

دانلود

مرده بودم زنده شدم با دستای ابوالفضل

شفا گرفتم در شب تاسوعای ابالفضل

سلام ای باوفا سلام صاحب لوا

سلام سقای حرم تک یل کرب و بلا

سلام شاه کرم سلام صاحب علم

شکر خدا زیر پرچم شما نفس میزنم

مادرت میگفت به من هر وقت شدی گرفتار

یه سفره ابوالفضل بنداز برا علمدار

کد پیشواز ایرانسل نوحه مادرت میگفت به من هر وقت شدی گرفتار جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۳

دانلود

مادرم میگفت به من هر وقت شدی گرفتار

یه سفره ابوالفضل بنداز برا علمدار

ای بی دست کربلا دستم بگیر ابوالفضل

گرفتارم مشکل گشا دستم بگیر ابوالفضل

ای باوفا ابوالفضل مشکل گشا ابوالفضل 

ای تک یل پر آوازه ام البنین به تو مینازه

روح حرم در پروازه وقتی کلاه خودت بازه

خدای احساس رو خیمه ها حساس

کد پیشواز ایرانسل نوحه سلام ای باوفا جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۴

دانلود

ای تک یل پر آوازه البنین به تو مینازه

روح حرم در پروازه وقتی کلاه خودت بازه

خدای احساس رو خیمه ها حساس

جلوتر از همه خیمه ها خیمه العباس

ای بی دست کربلا دستم بگیر ابوالفضل

گرفتارم مشکل گشا دستم بگیر ابالفضل

ای باوفا ابوالفضل مشکل گشا ابالفضل

کد پیشواز ایرانسل نوحه پر پرواز من دوباره بالی بزن بریم زیارت جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۰

دانلود

پر پرواز من دوباره بالی بزن بریم زیارت

یادته تو حرم تو صحن شاه کرم گرفتی حاجت

سوی کرب و بلا دوباره کاروونا در تب و تابن

همه بیقرارن آروم و قرار ندارن مست و خرابن

قربون زائرات فدای کاروونات بازم جا موندم

چه شبا با اشک با داغ میدون مشک به صبح رسوندم

کربلا کربلا شهر دل پر بلا 

کد پیشواز ایرانسل نوحه قربون زائرات فدای کاروونات بازم جا موندم جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۴۱

دانلود

قربون زائرات فدای کاروونات بازم جا موندم

چه شبا با اشک با داغ میدون مشک به صبح رسوندم

کربلا کربلا شهر دل پر بلا سلام بر تو

پر پرواز من دوباره بالی بزن بریم زیارت

یادته تو حرم تو صحن شاه کرم گرفتی حاجت

سوی کرب و بلا دوباره کاروونا در تب و تابن

همه بیقرارن آروم و قرار ندارن مست و خرابن

کد پیشواز ایرانسل نوحه نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۷

دانلود

نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل

نغمه شب و روزم کربلا رو عشقه

میخونم و میسوزم کربلا رو عشقه

کربلا مرکز عشاق الحسینه

جنت عاشقا بین الحرمینه

بیقرار و مستم جامی بده دستم

پای تو نشستم

مست درگه یارم شاه من حسینه

کد پیشواز ایرانسل نوحه عبد درگه یارم شاه من حسینه جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۸

دانلود

عبد درگه یارم شاه من حسینه

در شب غریبی ها شاه من حسینه

اسم تو روی دل دست حق نوشته

زائر قبر تو ای خدا واجب البهشته

طعنه ها شنیدم رنج و غم کشیدم کربلا ندیدم

نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل

عبد درگه یارم شاه من حسینه

در شب غریبی ها شاه من حسینه

کد پیشواز ایرانسل نوحه بر جمال تو مانده دنیا در تماشا جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۹

دانلود

بر جمال تو مانده دنیا در تماشا

ای که حق تو را خوانده ساقی العطاشا

ساقی لشکر میر عالمینی

ملجا زینب و حیدر و حسینی

مست گلشن یاس غرق شور و احساس

ای خدا انا عبدالعباس

طعنه ها شنیدم رنج و غم کشیدم کربلا ندیدم

نغمه نیاز من ذکر یا ابالفضل

 

کد پیشواز ایرانسل نوحه عمریه آقا از غم عشق تو دلم گرفته جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۴

دانلود

عمریه آقا از غم عشق تو دلم گرفته

به خدا قلبم بهونه صحن و حرم گرفته

آرزو دارم صحن بهشتی تو ببینم ارباب

پایین پای ضریح شش گوشه ات بشینم ارباب

زائر تو خود زهرا حرم تو حرم الله

من فقط به عشق نگاه تو بر سینه زدم

کد پیشواز ایرانسل نوحه من فقط به عشق نگاه تو بر سینه زدم جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۵

دانلود

من فقط به عشق نگاه تو بر سینه زدم

من فقط به عشق حرم تو روضه اومدم

اگه تو نباشی نمیخوام یه لحظه تو دنیا بمونم

الهی که اسم قشنگت دم مرگ نره از زبونم

کد پیشواز ایرانسل نوحه من فقط به عشق کرم توئه که زنده ام جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۶

دانلود

من فقط به عشق کرم توئه که زنده ام

من فقط به عشق حرم توئه که زنده ام

توی حرم تو خودم رو بالاتر ز ابرا می بینم

پای ضریح تو بهشت به والله تو دنیا می بینم

توی خواب و رویا شب و روز خودم رو من اونجا میبینم

سحر شبای جمعه دل دیوونم بیقراره

زائر تو خود زهرا حرم تو حرم الله

کد پیشواز ایرانسل نوحه چشاتون دوباره دریاست کی آورده اسم عباس جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۰

دانلود

چشاتون دوباره دریاست کی آورده اسم عباس

کربلا میخوای نینوا میخوای برو کارت با ابالفضل

گره دلت حل مشکلت چی میخواد یه یا ابالفضل

ابوفاضل ابوفاضل ابوفاضل ابوفاضل ابوفاضل

کد پیشواز ایرانسل نوحه همه بچه ها به فریاد دیگه هیچ کی آب نمی خواد جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۱

دانلود

همه بچه ها به فریاد دیگه هیچ کی آب نمی خواد

مردم از عطش اما ای پدر من فقط عمومو میخوام

ای عمو بیا سوی خیمه ها که رقیه داده پیغام

کد پیشواز ایرانسل نوحه ابوفاضل جلال زارع قطعه سوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۲

دانلود

کد پیشواز ایرانسل نوحه ابوفاضل جلال زارع قطعه شماره 4

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۲۳۳

دانلود

کد پیشواز ایرانسل نوحه علم اگر از دست علمدار جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۱۱۸

دانلود

دور سوم خون بجای اشک خورد

تیر دشمن آمد و بر مشک خورد

دور چهارم داشت عزم ترک سر

کرد پیش تیر چشمش را سپر

علم اگر از دست علمدار زمین نمی خورد

دگر کسی به زیر تازیانه ها نمیمرد

وای ازدل حسین

دورپنجم ازعمود آهنین

گشت سرو قامتش نقش زمین

گشت در دور ششم ازتیغ تیز

قطعه قطعه عضو عضوش ریز ریز

علم اگر از دست علمدار زمین نمی خورد

دگر کسی به زیر تازیانه ها نمی مرد

کد پیشواز ایرانسل نوحه وقتی که از علقمه گذشتی جلال زارع

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۷۱۱۷

دانلود

وقتی که از علقمه گذشتی

بده علامت کجای دشتی

بگو یه تکبیر  بگو یه تکبیر

خیلی گذشت از وقتی که رفتی

چی شده عباس که برنگشتی

بگو یه تکبیر  بگو یه تکبیر

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين