دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

دانلود بهترین آهنگ های بردیا گلچین صوتی

دانلود گلچینی از بهترین آهنگ های بردیا با کیفیت بالا و لینک مستقیم همراه با متن کامل اهنگ ها

دانلود آهنگ عاشقتم بردیا

دانلود

متن آهنگ عاشقتم بردیا

ببین منو که با سکوت نشستم آروم روبروت
خیره به چال صورتت به چشم پر محبتت

چشمایی که دارن به من احساس تازه ای میدن

وقتی که می کنن نگام می خشکه حرف روی لبام

بگم نگم عاشقتم
چی کار کنم بگم نگم
چی کار کنم بگم نگم

به تو نگم عاشقتم به کی بگم
چی کار کنم بگم نگم
چی کار کنم بگم نگم

به تو نگم عاشقتم به کی بگم

حواس نذاشتی تو واسم
واسه خودم دلواپسم
عاشقی درد بدیه دارم

به این حرف میرسم
کاشکی تو بد بودی یه کم
راحت می شد بهت بگم

تو انقدر خوبی که من دو دل شدم
بگم نگم عاشقتم
چی کار کنم بگم نگم
چی کار کنم بگم نگم

به تو نگم عاشقتم به کی بگم
چی کار کنم بگم نگم
چی کار کنم بگم نگم
به تو نگم عاشقتم به کی بگم

ببین منو که با سکوت
نشستم آروم روبروت
خیره به چال صورتت
به چشم پر محبتت

چشمایی که دارن به من
احساس تازه ای میدن
وقتی که می کنن نگام
می خشکه حرف روی لبام

بگم نگم عاشقتم
چی کار کنم بگم نگم
چی کار کنم بگم نگم

به تو نگم عاشقتم به کی بگم
چی کار کنم بگم نگم
چی کار کنم بگم نگم
به تو نگم عاشقتم به کی بگم

دانلود آهنگ سخت عاشق بردیا

دانلود

متن آهنگ سخت عاشق بردیا بهادر

دفتر نقاشی تنهاییام دیگه شده صورت ماهت

گیرم از وقتی که اینجوری شدم درگیر جادوی نگاهت

به لمس دستاتو رنگ چشمات میدونی من خیلی دچارم

گل این عشقو میخوام امشب تو باغچه ی قلبت بکارم

از حالا این دل سخت عاشق مثل یه موم توی دستاشه

قد تو کی توی این دنیا شبیه حرفاشه

از حالا این دل سخت عاشق مثل یه موم توی دستاشه

قد تو کی توی این دنیا شبیه حرفاشه

هرجا که بارون میزنه عطر نم موهای تو میپیچه

چشماتو که وا میکنی خوابای خوش واسم تداعی میشه

از وقتی که تو شمع دنیامی میخوام پروانه باشم

عقل و دلم میخوان بهت وابسته باشن

میشه مگه از اون نگات راحت جدا شم میشه مگه با تو نباشم

از حالا این دل سخت عاشق مثل یه موم توی دستاشه

قد تو کی توی این دنیا شبیه حرفاشه

از حالا این دل سخت عاشق مثل یه موم توی دستاشه

قد تو کی توی این دنیا شبیه حرفاشه

دانلود آهنگ ساحل بردیا

دانلود

متن آهنگ ساحل بردیا بهادر

بزا سر برم از تو دیگه گیره دلم

مگه میشه نگات به حال دلم بگه نه

نفس کشیدنم میچسبه با تو

کنارت یکی میخره همه خستگیاتو خوش بحالت

دعوا مرافه کردی دلتنگ شدی آشتی کردی

یعنی بازم مثل موج ساحلو بقل میکردی

سر به سرت میزارم آخه من کیو جز تو دارم

شده من یطرفه این عشقو نگه میدارم

هیچ موقع با هیشکی عوض بدل نمیشی

نه واست میجنگم و عمرا عقب نمیشیم

خود خود عشقی نمیدم جاتو به هیشکی

راه که میری شب میشه با موج موی مشکی

امون از اون چشمات که به دل من حس داد

زدی مارو بد کیش مات کردی که ای داد

دعوا مرافه کردی دلتنگ شدی آشتی کردی

یعنی بازم مثل موج ساحلو بغل میردی

سر به سرت میذارم آخه من کی رو جز تو دارم

شده من یه طرفه این عشقو نگه میدارم

دانلود آهنگ آفتابگردون بردیا

دانلود

متن آهنگ آفتابگردون بردیا بهادر

زمهریر قلبم دیگه گرمه و با تو شبیه یه کوره ی داغه

قبل تو پاییز بود حالا بعد چشات مثل گل یه باغه

میدونی دوست دارم دیوونگیتو عشق گرمتو غم یخیتو

نزنه به سرت بزاری بری آخه ببین میشکنم اینجوری بی تو

من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

سر قلبمو هرجا که نورت باشه سمت تو میچرخونم

من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

سر قلبمو هرجا که نورت باشه سمت تو میچرخونم

 

تو دو روزه دنیا دلم به کی خوش شه گلبرگام بدون تو خشکه

هوای دلمو داشته باش آخه میدونی همیشه وایساده پشتت

نبینم من دل ابریتو نفس بکش یکم منو عطری کن

نزنه به سرت بزاری بری دوباره میشکنم اینجوری بی تو

من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

سر قلبمو هرجا که نورت باشه سمت تو میچرخونم

من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

سر قلبمو هرجا که نورت باشه سمت تو میچرخونم

دانلود آهنگ مو قرمز بردیا و پازل بند

دانلود

متن آهنگ مو قرمز از بردیا و پازل باند

موی قرمزت مثل آسمون سرخ گرمی قلب تو دلمونو برد

میدونی هوات واسم نفسه الان میفهمم چرا آدم اون سیبو خورد

عاشق مث من مث تو آتیش موی قرمز تو

هر شب که با تو بر میخورم سر میشه آس من رو دل تو

همه خوبا یه طرف تو یه طرف تو یه مرواریدی تو عمق صدف

یه هدف دار شده دل تب دارم بیا نکنش وقتو تلف

همه خوبا یه طرف تو یه طرف تو یه مرواریدی تو عمق صدف

یه هدف دار شده دل تب دارم بیا نکنش وقتو تلف

وقتی که همه مارو دور زدن تو بودی که منو میدون ندیدی

اگه نارفیقا همه پر زدن تو وبدی که دردمو به جون خریدی

دیگه به تو عادت کردم دور همه اضافیا خط از دم

کشیدم و راحت کردم خودمو اومدی حظ کردم

همه خوبا یه طرف تو یه طرف تو یه مرواریدی تو عمق صدف

یه هدف دار شده دل تب دارم بیا نکنش وقتو تلف

همه خوبا یه طرف تو یه طرف تو یه مرواریدی تو عمق صدف

یه هدف دار شده دل تب دارم بیا نکنش وقتو تلف

دانلود آهنگ با استعداد بردیا

دانلود

متن آهنگ با استعداد از بردیا

دل تو چرا دیگه بیقراره دل منو که هنو حس بت داره

ولی بلیطت واسم سوخت دیگه هیچ وقت نمیام استقبالت

ادامه بده به این استمرارت حیف نشه یه موقعی این استعدادت

بذار برسه به استحظارت که رفتم و برو پی کارت

برو کسی دیگه اینجا منتظرت نیست دیگه قید چشاتو زدم

منی که به جز تو کسیو نداشتم حالا مثل تو منم بدم

صف قلبت خیلی شلوغه دیدی حرفات همش دروغه

مث بارون بودم حالا بند اومدم

اینکه نشد عشق و وابستگی استاد اداهای ساختگی

خودمونیم تو که بستی دست همه بازیگرا رو تو هنرپیشگی

بی حوصلگی و یه دندگیت واسه ماس واسه بقیه اس دل گندگیت

این دفعه دیگه پی منو نگیر یکم به خودت بگیر

برو کسی دیگه اینجا منتظرت نیست دیگه قید چشاتو زدم

منی که به جز تو کسیو نداشتم حالا مثل تو منم بدم

صف قلبت خیلی شلوغه دیدی حرفات همش دروغه

مث بارون بودم حالا بند اومدم

برو کسی دیگه اینجا منتظرت نیست دیگه قید چشاتو زدم

منی که به جز تو کسیو نداشتم حالا مثل تو منم بدم

صف قلبت خیلی شلوغه دیدی حرفات همش دروغه

مث بارون بودم حالا بند اومدم

دانلود آهنگ خوش فریب بردیا

دانلود

متن آهنگ خوش فریب از بردیا

رخ تو شاه سربالای قلبمو آخر اسیر کرد

چشای جادویت منه سر به هوارو سر به زیر کرد

تو میدونی چقد از تو آخه قلبم مثل آتیشی تو روزای سردم

یه جوری میتابی بی منت به من تو سرمه دورت بگردم

با تو که بلد قلبم منی نمیشه بد بشم

منو که جمع کنی از همه کم بشم

بذار چشمام همیشه ببینه خوش فریباتو اون روی ماهتو

 

اومدی تکراریمونو نو کردی دلمو با احساسی روبرو کردی

که من یادم بره همه قبلیارو رو کردی شانس منو بد بیارو

عشقمی نفس هوام بی تو خفس

هوس نیستی این عشقه فقط نترس

با تو که بلد قلبم منی نمیشه که بد بشم

منو که جمع کنی از همه کم بشم

بذار چشمام همیشه ببینه خوش فریباتو اون روی ماهتو

با تو که بلد قلبم منی نمیشه که بد بشم

منو که جمع کنی از همه کم بشم

بذار چشمام همیشه ببینه خوش فریباتو اون روی ماهتو

دانلود آهنگ متبحر بردیا

دانلود

متن آهنگ متبحر از بردیا

وقتی متبحرن این دوتا چشات
میمونم چی بگم بهت

اگه متعهد بشی به قلب من
همش متعلق میشه بهت

با تو متحول شده حال دلم
اینو متوجه شو نرو

حالم از بس درسته پیشت از زندگی
متوقع میکنی منو

ببین اگه بارون بباره چترت میشم
و آفتاب بتابه ابرت میشم
بخوای که بمونی بام تا ابد

یه نفس هم صدای قلبت میشم
بارون بباره چترت میشم
و آفتاب بتابه ابرت میشم

بخوای که بمونی بام تا ابد
یه نفس هم صدای قلبت میشم

تو نباشی مث بندباز بی بندم
بند دلمو به چشمات میبندم

باشی مثل دیوونه ها به کارت میخندم
تو نباشی من  مث حس یه بچه گم شدم

آخه من کی تو موهات گم شدم
دیگه خیلی از عشقت پر شدم

تو که باشی من ، تو که باشی من
ببین اگه بارون بباره چترت میشم
و آفتاب بتابه ابرت میشم
بخوای که بمونی بام تا ابد

یه نفس هم صدای قلبت میشم
بارون بباره چترت میشم
و آفتاب بتابه ابرت میشم

بخوای که بمونی بام تا ابد
یه نفس هم صدای قلبت میشم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين