شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۷ ق.ظ

دانلود نوحه سوسوز بالام اصغر شهروز حبیبی

دانلود نوحه من رباب بی کسیم با صدای شهروز حبیبی

دانلود نوحه ترکی شهروز حبیبی به نام  من رباب بی کسم

دانلود آهنگ ترکی جدید شهروز حبیبی نام سوسوز بالام اصغر


Download music shahrooz habibi caleed man robab bi kasam


متن نوحه ترکی سوسوز بالام اصغر


ای سو یرینه گان ایچن سیمین بدن دیلسیز بالام وای….


گول حنجرین پیکان بیچن گلگون کفن دیلسیز بالام وای

ای که جای آب خون نوشیدی ای سیمین بدن ای طفل بی زبانم …..


ای که حنجر مثل گلت را تیر به هم دوخت ای گلگون کفن ای طفل بی زبانم

گالدی اورکده اللریم شیرین سوزیم آرام جانیم…


حسرت گالیب رخساروه آغلار گوزیم آرام جانیم

دستانم روی قلبم مانده ای شیرین زبانم ای آرام جانم ….


چشمان اشکبارم در حسرت رخسارت مانده ای آرام جانم

سوزدون هارا بخت اولدوزوم دادیم دوزوم روح و روانیم….


سالمیش ایاخدان هجر اوتی یوخدور دوزیم آرام جانیم

ای ستاره بختم در کجا غروب کردی ای با طفل بانمکم ای روح و روانم…


آتش هجرت مرا از پا انداخت طاقت ندارم ای آرام جانم

شرمنده ام سوت اولمادی من اون گجه آواره گالدیم….


املیک گوزوم گل سینمه ور جسمه جان جیرانیم اصغر

شرمنده که شیر نداشتم من ده شب آواره مانده بودم….


بره شیرخواره من بیا به سینه ام و به جسمم جان بده ای بره آهو ام ای اصغرم



دانلود کنید


ــ ــ ــ


دانلود با لینک مستقیم





دانلود نوحه صوتی من رباب شهروز حبیبی


دانلود نوحه شهروز حبیبی من ربابم صوتی


متن نوحه سوسوز بالام اصغر شهروز حبیبی


نوحه شهروز حبیبی صوتی


نوحه شهروز حبیبی ای قارداش


دانلود نوحه شهروز حبیبی ای سو یری


دانلود نوحه صوتی من رباب شهروز حبیبی


متن نوحه سوسوز بالام اصغر شهروز حبیبی


مداحی ترکی شهروز حبیبی صوتی


دانلود نوحه جدید شهروز حبیبی 98


دانلود نوحه جدید شهروز حبیبی 96


دانلود مداحی شهروز حبیبی صوتی


دانلودفایل صوتی نوحه ترکی شهروز حبیبی به نام  من رباب بی کسم سو گراغندا آغلارام شهروز شهروز حبیبی متن آهنگ مداحی مداحی اهل بیت مداحی برای محرم مداحی حاج محمود کریمی مداحی شور من رباب بی کسم موزیک نوحه نوحه امام حسینی نوحه برای محرم نوحه ترکی نوحه ترکی نوحه جدید نوحه حاج سلیم موذن زاده نوحه حاج محمود کریمی نوحه شهروز حبیبی نوحه شهروز حبیبی من رباب بی کسم نوحه شور نوحه شور مخصوص ماشین و سیستم نوحه عربی نوحه فارسی نوحه محرم نوحه من رباب بی کسم نوحه من رباب بی کسم سو گراغندا آغلارام نوحه من رباب بی کسم شهروز حبیبی

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين