جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۳۹ ق.ظ

دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم - شعرخوانی سوزناک حاج سلیم موذن زاده

مداحی و شعرخوانی جانسوز حاج سلیم موذن زاده -  دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم - سال 1364

دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم

یاکه درپایین پایش بر علی اکبر بنالم

دوست دارم در کنار آن مزار عنبرافشان

بر گلوی زخم دار تشنه اصغر بنالم

دوست دارم در سر قبر شه بی سر بنالم

دانلود فایل

متن شعر دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم

دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم

یاکه درپایین پایش بر علی اکبر بنالم

دوست دارم در کنار آن مزار عنبرافشان

بر گلوی زخم دار تشنه اصغر بنالم

دوست دارم بوسم از قبر حبیب بن مظاهر

نوکر پیر حسین را من شوم نوکر بنالم

دوست دارم با رفیقانم به تل زینبیه

نوحه گویم درملال زینب مضطر بنالم

دوست دارم پیش قبر عنبرافشان ابوالفضل

بادل سوزان برآن سیمرغ بی شه پر بنالم

دوست دارم خیمه محنت فزایش را ببینم

برملال قاسم آن داماد خوش منظر بنالم

دوست دارم پیش قبر هانی ومسلم بن کوفی

بردومرد شجاع و پاک وحق پرور بنالم

دوست دارم برمزار غصه افزای رقیه

رونهم درشام،چون مرغ بشکسته پر بنالم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين