جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ
متن نوحه به تو سلام میدم درمون دردامی سیدرضا نریمانی

متن نوحه به تو سلام میدم درمون دردامی سیدرضا نریمانی

متن کامل مداحی به تو سلام میدم درمون دردامی سید رضا نریمانی

به تو سلام میدم درمون دردامی

به تو سلام میدم تویی که آقامی

به تو سلام میدم همیشه آقامی

به تو سلام میدم بغض دلم واشه

به تو سلام میدم میدونم این جاشه

به تو سلام میدم جواب نده باشه

جواب نده باشه جواب نده باشه

تکلیفمو روشن کن

یه کاری واسه من کن

پس کی به گدات میگی

از کربلا دیدن کن

ای آقام ای آقام

من کرب و بلا میخوام

ایوون طلا میخوام

من کرب و بلا می‌خوام


ـــــــــــ

دانلود مداحی به تو سلام میدم درمون دردامی سید رضا نریمانی

ـــــــــــ


دستتو میگیرم، هرچی بگم داری

آخه همه میگن، دست کرم داری

هرچی بخوام ازت، بهترشم داری

دستمو میگیری، هرجا که افتادم

پایِ قرارمون، مردونه ایستادم

پیاده اربعین، نمیره از یادم

 

روضه میرم هر هفته

آدم با تو خوش بخته

پیر غلام نشم حیفه

با تو جَوونیم رفته

 

ای آقام ای آقام ای آقام من کرب و بلا میخوام 

 

بیا ما رو آقا، از گناها دور کن

با علی اکبرت ماها رو محشور کن

با جوونا بیا دستمونو جور کن

یه ساله که همه یک دلو یک رنگیم

یه ساله که داریم با دوری میجنگیم

یه ساله واسه تو‌ بدجوری دلتنگیم

 

با اسمِ تو همواره

چه شوری لبم داره

حاجت میگیرم من از

شش ماهه و گهواره

 

ای آقام ای آقام ای آقام من کرب و بلا میخوام

ــــــــــ

دانلود مداحی به تو سلام میدم درمون دردامی با نوای سیدرضا نریمانی

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين