دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲ ق.ظ

متن نوحه دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم

متن کامل نوحه دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم

دوست دارم بر سر قبر شه بی سر بنالم

یا که درپایین پایش برعلی اکبر بنالم

دوست دارم درکنارآن مزار عنبرافشان

برگلوی زخم دارتشنه اصغر بنالم

دوست دارم بوسم از قبر حبیب بن مظاهر

نوکر پیر حسین را من شوم نوکر بنالم

دوست دارم با رفیقانم به تل زینبیه

نوحه گویم درملال زینب مضطر بنالم

دوست دارم پیش قبر عنبرافشان ابوالفضل

بادل سوزان برآن سیمرغ بی شه پر بنالم

دوست دارم خیمه محنت فزایش را ببینم

برملال قاسم آن داماد خوش منظر بنالم

دوست دارم پیش قبر هانی ومسلم بن کوفی

بردومرد شجاع و پاک وحق پرور بنالم

دوست دارم برمزار غصه افزای رقیه

رونهم درشام،چون مرغ بشکسته پر بنالم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين