سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

متن نوحه زنجیر زنی سه ضرب برای محرم 98

متن نوحه زنجیر زنی امام حسین, متن نوحه زنجیرزنی سه ضرب محرم, نوحه زنجیر زنی برای امام حسین,نوحه عزاداری امام حسین,نوحه کودکانه امام حسین,نوحه های جدید برای امام حسین,مداحی زیبا برای امام حسین

متن نوحه سه ضرب با طبل, متن نوحه زنجیر زنی عاشورا, متن نوحه زنجیر زنی بوشهری محرم , متن نوحه زنجیر زنی همراه با سبک برای محرم 98 , متن نوحه زنجیر زنی زیبا محرم 98

متن نوحه زنجبرزنی شور امام حسین (سبک فوق العاده)

صلی الله علیک یا ابا عبدالله

 بابی انت و امی یا ثارالله


 می دونم نوکری بلد نیستم


 میدونی اینقدا که بد نیستم


 هر چی باشه گریه کنم


 هر چی باشه سینه زنم


 هر جاییکه روضه به پاست


 یه پای ثابتش منم


 سفره داره کرمی


 سایه سرمی


 مهربون تر از مادرمی


 کربلا کربلا عکس حرم سنگ صبوره


 کربلا کربلا سلامم از راه دوره سفره


کرمی …. مهربونتر از مادرمی


 دم مرگم برس به فریادم


 که جوونیمو من برات دادم


 کاشکی آقا تابوتمو از دم هییت ببرن


 یادم کنن اسم منو گاهی تو روضت ببرن


 یاحسین هر نفسه دوری از تو بسه


 دستم به ضریت کی میرسه


 کربلا کربلا عکس حرم سنگ صبوره ….. سفره دار کرمی ….مهربون تر از مادرمی


 قبولم کن منو بخر آقا


 دم راس الحسین ببرآقا


 روضه گودال و شب


 جمعه حرم سینه زنی


 مادری میگه بمیرم


 ای پسرم بی کفنی


 نوکر فاطمه ام


 آقای همه ام


 شبهای جمعه


علقمه ام


 کربلا کربلا عکس حرم سنگ صبوره کربلا کربلا سلامم از راه دوره سفره دار کرمی …


*******************

متن نوحه زنجیرزنی سه ضرب امام حسین


قدم قدم ثانیه شمارم


حرم حرم طاقتی ندارم


برا زیارت دل تو دل ندارم


به دل میگم از چه بی قراری


نشستی و ثانیه شماری


میگی به لب دم جز حسین ندارم


حرم نگو قبله گاه قلبمه


حرم نگو سوز و اه قلبمه


دلم به شینه دمم حسینه


زیر پرچم حسین


امیری یا حسین (2)


مدد مدد یا ضبیح العطشان


نظر نما یا قتیل العریان


رقیه دق کرده به کنج ویران


سرت به نی پیکرت به صحرا


نوای دل گشته وا حسینا


امیر دل ها ای عزیز زهرا


حرم نگو قبله گاه قلبمه


حرم نگو سوز و اه قلبمه


دلم به شینه دمم حسینه


زیر پرچم حسین


امیری یا حسین (2)


****************


به دلیل پیچیگی سبک ، این سبک تا اخر خوانده شده


شب های جمعه میگیرم هواتو


اشک غریبی میریزم برا تو


بیچاره اون که حرم رو ندیده


بیچاره تر اون که دید کربلا رو


اقای بهشتی ارباب خوبم


با تو در طلوعم بی تو غروبم


بازم از غمت مشت بر دل میکوبم


ارباب خوبم


هوای تو منو بازم کرده دیوونه


به پای تو دیوونه باید سر بشکونه


انا مجنون الحسین ثارلله


انت مولا یا ابا عبدالله


ای کاش کربلا بودم


همراه شما بودم


میرفت سر من روی نی ها اقا اقا


بزا دستاتو تو دستم اقا


با تو هستم با بودم اقا


به ره دوست باده خوردن یعنی


منو عشقت کرده مستم اقا


دوباره دلم هواتو کرده


هوای صحن و صراتو کرده


حسین ثارلله


عشقت عشق دنیامه


شور دل شیدامه


با تو منو میشناسن هرجا اقا اقا


یه دیوونم که به پات میمونم


بزا واست سرمو بشکونم


همه دنیام پای روضت طی شد


تا قیامت پای تو میمونم


حسین ثارلله


*****************


متن نوحه زنجیرزنی شور طوفانی امام حسین+سبک فوق العاده


آروم آروم بوی سیب حرمش میاد


زرق و برق پرچمش میاد


میاد چند روز دیگه بشمار


اخ داره شب جنون میاد


دوسش دارم حرمشو عشقه


دوسش دارم قدمشو عشقه


علمشو عشقه


دست گدا روی ظریح،کرمشو عشقه


اقام اقام اقام سیدی ثارلله


اقام اقام اقام یا ابی عبدالله


***************************


توی هیئت عاشقی هستی و شیدایی


سینه زن میکنه غوغایی


کل هستی زیر پاهاته


نوکر  حضرت زهراییم


توی هیئت مستم و مبتلا


توی هیئت میون کربلا


عالم روضه ها


نوکرتو دریاب اقا به جون بچه هات


اقام اقام اقام سیدی ثارلله


اقام اقام اقام یا ابی عبدالله


***************************


پر دردم توی اسمون مهتابی


به دو دنیا شاه و اربابی


ممنونت میشم اگه اقا


گاهی وقتا منو دریابی


ارباب ارباب مست رخ و روتم


ارباب ارباب فدای یک موتم


بندِ به اَبروتم


هر شب جمعه یاد صحنت مات ومبهوتم


اقام اقام اقام سیدی ثارلله


اقام اقام اقام یا ابی عبدالله


***************************


متن نوحه زنجیرزنی سنگین امام حسین


یکدم بروآهسته تر            جانا شتابان می روی


رو سوی قربانگاه چرا؟        خود سهل و آسان میروی ؟


ای خسرو خونین جگر       از ما زنان در بدر


کردی مگر صر فنظر       کاین سان خرامان می روی


مظلوم حسین  مظلوم حسین


گویا شدی از خویشتن          مایوس ای فخر زمن


چون عندلیبان چمن            رو سوی بستان میروی


یکدم سبک کن راه طی           شاها مزن بر رخش هی


دلخسته ای شاید زپی           باشد تو اینسان می روی


ای یادگار رفتگان            ای رهبر دلخستگان 


مهلا دمی آهسته ران     بی حد شتابان می روی


مظلوم حسین مظلوم حسین


جانا چه سازد خواهرت         با این عیال مضطرت


جز اینکه از هجرو غمت        نالد که گریان می روی

 

کرده وصیت مادرت         بوسم گلو وحنجرت


کاندر وداع آخرت         آن دم که میدان می روی


مظلوم حسین  مظلوم حسین


,


(سبک دیوانه وار -مدیونی اگه تا آخر گوش نکنی)

لشکر دریایی و تو ملکه زمینی

هستی هستی هستی و

تو هستی آفرینی

ای عشق آسمونی دوست دارم میدونی

دردودلامو بی بی از تو چشام میخونی

خورده سند به نام تو از اول این دل من

با مهر تو سرشته شد بی بی اب و گل من

مهر تو بال و پرم یه دست بکش رو سرم

ارزومه که یه روز بهم بگی نوکرم

تو این شبا با یاد تو دلم میشه هوایی

تو این شبا که می وزه نسیم کربلایی

خوب میدونم که داری هوای عاشقا رو

آخر میدی نشونم یه روزیی کربلا رو

بهونه خلقتیان رضای حق رضاته

گردش چرخ روزگار با گردش چشاته

اخ چی میشه بی بی جون امشب تو اوج جنون

امضا بشه با نگات جواز کربلامون

یا رقیه یا رقیه ….

,


منو یک کاروان خوبان عالم

که هر دم میزنند طبل محرم

به پا کردند در عالم بزم ماتم

عجب بزمی شده در این عالم به پا

به سینه میزند زمین کربلا

ثارلله ثارلله ثارلله

**********************

زمین کربلا در خون نشسته

فلک شد تار و تیره دیده بسته

چه رخ داده دل زینب شکسته

غروب بی کسی حسین و یک سپاه

چه غوغایی شده درون قتلگاه

ثارلله ثارلله ثارلله

**********************

خدا میدونه دل باور نداره

نزن ظالم حسین مادر نداره

غریب است و کسی بر سر نداره

چهل منزل سرت به روی نیزه ها

تنت بر روی خاک غریب کربلا

ثارلله ثارلله ثارلله

,


 ـــ متن نوحه زنجیرزنی سبک دیوانه وار ـــ


نون حلال پدرم   شد دعای مادرم   نوکر تو باشم


همیشه توی روضه ها   عطر سیب کربلا   رو دلم میپاشم


پرچم مشکی و علم   عکس زیبای حرم  دخیل دعامه


تا که نشونم بکنی  غرق خونم بکنی  قلب زهرا جاشم


قلب زهرا مقصد نگاته   اشک روضه  مرحم لباته   ساق عرش ایوون طلاته


***************************


دلم تو روضه ی حسین   میره بین الحرمین   میشه کربلایی


پر میزنه دور حرم  زیر سایه ی علم مست میشه خدایی


سقا خونه میدون مشک  با چشایی پر از اشک   روضه میشه برپا


یه عقلمه یه قتله گاه واسه من یه سرپناه   ایوون طلایی


آرزومه کربلا خاک بشم  مثل زهیر عاقبت پاک بشم  باتو ساکن افلاک بشم


*****************************


راز و نیاز هر دله  یم غم رو ساحله    فاطمی تباره


جزر و مد ابروی او  هرجا گفتگوی او همتا نداره


نغمه ی دلربای لب   یل هاشمی نسب  خط امانه


یک نفره یه لشگره   شاگرد حیدره  شیره کاره زاره


بنفسی انت شان و مقامشه   مثل یک کوه پشت امامشه   به روی چشم فقط کلامشه


**********************


,


,


,


,


شور در فراغ کربلا

حرم شده فکر هر روزم


زداغ هجر تو میسوزم


جواز نوکریمونو باطل نکن


حالا که دستمو گرفتی ول نکن


حرم ندیده ما رو زیر گل نکن


ثارالله،ثارالله


آقام آقام آقام آقام آقام حسین


 ثارالله


روی لبم آه افسوسه


حسرت این نوکر پابوسه


تو روضه هات دلم رو عاشق میکنم


دلم رو خوش به این دقایق میکنم


اگه نیام زیارتت دق می کنم


ثارالله،ثارالله


تا که میاد اسمت رو لبها


ستاره میباره از چشم ها


امید من به چشمای دریاییمه


که روشناییه شب تنهاییمه


بخر آقا که این همه داراییمه


,


,


,


,


واحد تند+سبک طوفانی

با لبت رنگ عقیق یمن از یادم رفت

آنچنان که جگر خویشتن از یادم رفت


من اویسم بگذارید که اطراق کنم


بوی شهر تو که آمد قَرَن از یادم رفت


جذبه ی عشق بر آن است مرا ذوب کند


صحبت نام تو شد نام من از یادم رفت


قصد”رب ارنی”گفتن من دیدن توست


تا نگاهم به تو افتاد “لن”از یادم رفت


مرغ باغ ملکوتم به حرم آمده ام


بر روی گنبد زردت چمن از یادم رفت


مثل فطرس نکنم پشت به گهواره ی تو


بال من خوب که شد پر زدن از یادم رفت


“ندهد فرصت گفتار ،به محتاج ،کریم”


بی سبب نیست کنارت سخن از یادم رفت


می رود دل به همانجا که تعلق دارد


صحبت کرب و بلا شد وطن از یادم رفت …


,


,


,


,


شور امام حسین

بیمار عشقم من              غمخوار عشقم من


مجنونِ سلطان و                 سالار عشقم من


دل من دل من                         از ازل مبتلایت


شفایم شفایم                         تربت کربلایت


مولا… زندگی ام فدایت


یابن الزهرا (سلام الله علیها) گل حیدر…


خاک درت بودن          هست اعتبار من


سینه زَنَت بودن     شد افتخار من


حسین جان حسین جان         دین من مذهب من


همیشه همیشه         ذکر تو بر لب من


بشنو… بانگ یا زینبِ من…


یابن الزهرا (سلام الله علیها)… گل حیدر


با یا حسین گفتن    ما می کنیم محشر


هم امرِ بر معروف    هم نهیِ از منکر


حسین جان حسین جان   سوز هر قلب محزون


حسین جان حسین جان ناله ی فاطمیون (سلام الله علیها)


ای غرقه به دریایی از خون…    یابن الزهرا (سلام الله علیها) گل حیدر


ما خصم استکبار     عشّاق مولائیم


راه خمینی را      باید بپیمائیم


ولایت ولایت      روحِ آب و گل ما


شهادت شهادت     آرزوی دل ما


داغ کربلا قاتل ما … یابن الزهرا (سلام الله علیها) گل حیدر


,


همینه افتخارم که    فدای دلبر جونم


به دعای بی بی زهرا(س)    به یادش نوحه میخونم


گل زهرا(س) گل زهرا(س)…


فدای اون شهیدی که     فدای راه اسلامه


مینویسم با دست دل     برای دلبرم نامه


سلام ای حضرت دلبر     شاه لب تشنه ی بی سر


میخوام آقا بشم آخر     تو وادیِ شما نوکر


کمکم کن نرم آقا     به سوی وادی عصیان


بشم اهل مناجات و       دعا و خوندن قرآن


دعا کن مثل آلاله    به راه تو بشم پرپر


بشه شامل به حال من      دعای دخت پیغمبر


دعا کن که به راه تو       فدایی شم فدایی شم


من بیچاره هم مثل        شهدا کربلایی شم


ولای تو سرشت من       عشق تو سرنوشت من


کربلا قبله ی جان و       حرم تو بهشت من

,


*میخوام بمیرم میون سینه زنی     کفن نمیخوام آخه  تو بی کفنی


وقتی مُحرّمت میاد       دیگه چه جای شادیه


وقتی که سر نداری تو      سر به تنم زیادیه


ای سلطان کربلا ای سلطان کربلا منو ببر منوببر ایوان کربلا…


*تویی به خدا پادشاه عالمین       قرار من و تو دم باب الحسین


زهرا(س) میگه قبول باشه     تو هیئتا به نوکرت


دست همه جوونا رو      بذار تو دست اکبرت


ای سلطان کربلا ای سلطان کربلا منو ببر منو ببر ایوان کربلا…


*حاجت میگیرم از علی اصغرتو    فدای نخ معجر خواهر تو


هر عشقی رو غیر خودت    از دل عاشقا بگیر


تو رو به جون مادرت    جونم و کربلا بگیر


ای سلطان کربلا ای سلطان کربلا منو ببر منو ببر ایوان کربلا…


متن نوحه سه ضرب با طبل


متن نوحه زنجیر زنی عاشورا


متن نوحه زنجیر زنی بوشهری


متن نوحه زنجیر زنی همراه با سبک


کانال متن نوحه زنجیر زنی


نوحه زنجیر زنی زیبا


متن نوحه زنجیر زنی زیبا


متن نوحه سه ضرب ترکی



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين