جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ

محفل عشق حسین باغ گلستان من است - مداحی سوزناک حاج سلیم موذن زاده اردبیلی در مدح امام حسین

مداحی و شعرخوانی سوزناک حاج سلیم موذن زاده اردبیلی در مدح امام حسین علیه السلام محرم سال 1366 دانلود با پخش آنلاین 

محفل عشق حسین باغ گلستان من است

روضه قدس حسین روضه رضوان من است

روضه خوانی حاج سلیم محرم سال 66 - محفل عشق حسین باغ و گلستان من است

دانلود فایل

محفل عشق حسین باغ گلستان من است

روضه قدس حسین روضه رضوان من است

کربلا کعبه آمال من است ای یاران

دیدن قبر حسین چاره و درمان است

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين