جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۲۲ ب.ظ

مداحی ای دینم ای آئینم ای عشق شیرینم محمد حسین پویانفر محرم 98

دانلود مداحی ای دینم ای آیینم ای عشق شیرینم کربلایی محمد حسین پویانفر

شب چهارم محرم 98 - هیئت ریحانه النبی سلام الله علیها

متن نوحه ای دینم ای آیینم ای عشق شیرینم

ای دینم ای آئینم

ای عشق شیرینم

من بی تو میمیرم

ارباب

من قطره توئی دریا

من مجنون تویی لیلا

من بی تو میمیرم

ارباب

کاری کردی که همیشه اسیر مرام توام

کاری کردی که همیشه هوایی رام توام

کاری کردی که غلام غلام غلام توام

آرامشه برام

رویای تو شبام

دستای تو دستای آلوده منه

آقا به تو قسم

هستی همه کسم

از من بگیری عشقتو قلبم نمیزنه

ای دینم ای آئینم

ای عشق شیرینم

من بی تو میمیرم

ارباب

ای دینم ای آیینم

ای عشق شیرینم

من قطره تویی دریا

من مجنون تویی لیلا




نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين