جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۵ ق.ظ
مداحی به سوی تو قدم قدم به موی تو قسم قسم حاج حسین سیب سرخی

مداحی به سوی تو قدم قدم به موی تو قسم قسم حاج حسین سیب سرخی

دانلود مداحی شور به سوی تو قدم قدم حاج حسین سیب سرخی - صوتی

شب دوم محرم 98 - مداحی بیس دار

متن مداحی به سوی تو قدم قدم

به سوی تو قدم قدم

به موی تو قسم قسم

منم ببر حرم حرم حسین

میترسم از روزای عمری که نگذره با سینه زدن میترسم

از شب اول قبری که نباشی پیش من میترسم 

خواهش میکنم دستامو بگیر

مولانا حسین یا نعم الامیر

ای عشق بی بدل حسین

حلابت عسل حسین

سلامنا لک الحسین آقا

میترسم من از اون روزی که گریه نکنم برای تو میترسم

من با این بار گناه بیوفتم از چشای تو میترسم

خواهش میکنم اشکامو ببین

والرزقنا حرم یوم الاربعین


فایل صوتی mp3

دانلود با لینک مستقیم



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين