شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۳ ق.ظ

مداحی دلم امشب گریه میخواهد میثم مطیعی شب اول محرم 98

دانلود مداحی شب اول محرم 98 حاج میثم مطیعی

متن مداحی

چقدر این یک ساله دلتنگت بودم ای ماه امدی از راه

دلم امشب گریه میخواهد

بشکن ای بغض کهنه بسم الله

شروع محرم طلوع مه غم ز مشرق ماتم نوای حسین

چو ابر بهارم چگونه نبارم چگونه نگریم برای حسین

گره زدم این دل به پرچم تو

نفس نفسم آه ماتم تو

به دعوت زهرا رسیده ام اینجا

که زنده شوم با محرم تو

قرار دلم خیمه گاه حسین

بهار دلم یک نگاه حسین

کجا بودم من در این یک سال

کجا بودم دور از این احوال

قبول آقا بی وفا بودم

جدا از تو از خودم حتی من جدا بودم

کجا بودم کودکی خسته از سرگردانی دنیا

که گم کرده در شلوغی ها ناگهان دست مادر خود را

دوباره رسیدم به دامن مادر

شکستن بغضم مبارک باد

به گریه سپردم دو دیده خود را

من و غم او هر چه بادا باد

ببین که ندارم به جز آهی

ولی به امیدی شدم راهی

سیه رویم آقا ولی 

مگر در اینجا سیاهی لشگر نمی خواهی


نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين