جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۲۸ ق.ظ

من دست خود به دشمن قرآن نمی دهم - روضه و شعرخوانی حاج سلیم موذن زاده برای حضرت ابوالفضل

روضه و شعرخوانی حاج سلیم موذن زاده برای حضرت ابوالفضل العباس (ع) - محرم 1389 -  من دست خود به دشمن قرآن نمی دهم

روضه امان نام شمر ملعون برای حضرت عباس علیه السلام

 من دست خود به دشمن قرآن نمی دهم

فردوس را به آتش نیران نمیدهم

من دست خود به دشمن قرآن نمی دهم

دانلود فایل

 من دست خود به دشمن قرآن نمی دهم

فردوس را به آتش نیران نمیدهم

ای شمر من فریب تو هرگز نمی خورم

از دست دامن شه عطشان نمی دهم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين