پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۵ ق.ظ

نوحه میباره بارون روی سر مجنون سید مجید بنی فاطمه

دانلود نوحه میباره بارون روی سر مجنون سید مجید بنی فاطمه

متن کامل مداحی میباره بارون روی سر مجنون

میباره بارون روی سر مجنون

توی خیابون رویایی

میباره بارون روی سر مجنون

توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش، بارونیه چشماش

میگه خدایی تو ، آقایی

میلرزه پاهاش، بارونیه چشماش

میگه خدایی تو ، آقایی

من مانوس ام، با حرمت آقا

حرم ات والله برام بهشته

انگاری دستی اومده از غیب

و روی دلم اینجور برات نوشته

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنا کربلا

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنا کربلا

صفا و مروه دیده ام

گرد حرم دویده ام

صفا و مروه دیده ام

گرد حرم دویده ام

هیچ کجا برای من کرب و بلا نمی شود

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنی کربلا

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنی کربلا

میدونم آخر میرسه یه روزی

کنار تو آروم بگیرم

با چشم های تر یا که توی هیئت

یا وسط روضه بمیرم

با چشم های تر یا که توی هیئت

یا وسط روضه بمیرم

یادم میاد که مادرم هرشب

منو میاوردش میون هیئت

یادم میاد مادرم با اشک

تو رو کشتن تو اوج غربت

کوچیک بودم که مادرم

حرزتو گردم میکرد

وقتی محرم میومد ، لباس سیاه تنم می کرد

بزرگترهای من، منو

به مجلس تو برده اند

هوامو داشته باش آقا

منو به تو سپرده اند

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنی کربلا

صدقه سرت مادرمه آقا

که شده دل من مجنون

من که نه ، کل ایل و تبارم هم

تا به ابد آقا، مدیونه

من که نه ، کل ایل و تبارم هم

تا به ابد آقا، مدیونه

انقدر آقا میباره این اشک هام

به خدا به قدری که مست مستم

مست تو ام ،مست تو ام

باده به پیمون بریز

کبوتر بام تو ام ،برای من دونه بریز

هر که به من دونه بده

بر سر بام اش نمیرم

اگه تو سنگ ام بزنی ، نمی پرم

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنی کربلا

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنی کربلا

کربلا کربلا کربلا

اللهم الرزقنی کربلا


نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين