دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ

کد آهنگ پیشواز میلاد مهر آوا برای ایرانسل با پخش آتلاین

مجموعه ای کامل ازکدهای پیشواز میلاد مهر آوا برای سیمکارت های ایرانسل با متن کامل

کد پیشواز میلاد مهرآوا برای ایرانسلی ها با پخش آنلاین بسته کامل

 

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا برگرد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۰۲۸

دانلود

می ترسم از حسی که پنهونه از تو و این احساس پیچیده
از خط پایانی که نزدیکه از این منه از عشق ترسیده

می ترسم از احوال امروزم در من حلول تو ارادی نیست
وقتی که بارون بی تو می باره حتی نفس های من عادی نیست

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا برگرد بارون با تو می چسبه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۰۲۹

دانلود

دلتنگ میشم میره رو تکرار آهنگ دلخواه تو توو این خونه
برگرد بارون با تو می چسبه پاییز فصل هردوتامونه

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا برگرد من حال بدی دارم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۰۳۰

دانلود

حالا توو پاییزی ترین احساس هر شب نگاهم سمت در میره
بازم خیالت زیر این بارون مثل همیشه دست و پاگیره

برگرد من حال بدی دارم این فصل بی تو خیلی دلگیره
بعد از تو حتی جای خالیتم دستاتو از من پس نمیگیره

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا اگر باران نبارد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۲۶

دانلود

اگر باران نبارد من ببارم که از
بغض فراغت بی قرارم نسیم
مهر تو اینسوی و آنسوی کشد
هر لحظه چون ابر بهارم به
نازی می دمد خورشید چشمت

که آتشها از آن در سینه دارم
مگر باران ببارد تا نشاند به دل

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا باران 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۲۷

دانلود

به نازی میدمد خورشید چشمت

که آتشها از آن در سینه دارم
مگر باران ببارد تا نشاند به دل از داغ هجرانت شرارم

به خاطر داری آیا وعده ی خویش کزان
دم من تورا چشم انتظارم

اگر باران ببارد خواهی آمد که با تو وعده ای دیرینه دارم

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا ز عشقت سوختم ای جان کجایی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۲۴

دانلود

ز عشقت سوختم ای جان کجایی ، بمان در بی سرو سامان کجایی

نه جانی و نه غیر از جان چه چیزی ، نه در جان نه برون از جان کجایی

کد پیشواز ایرانسل کجایی میلاد مهرآوا - بی تو ندارد درد من درمان کجایی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۲۵

دانلود

ز پیدایی خود پنهان بمانید ، چونین پیدا چونین پنهان کجا

هزاران درد دارم .. بی تو ندارد درد من درمان کجایی

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا دل شکسته شدم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۲۷۹

دانلود

دلشکسته شدم با یه مشت خاطره دل به دریا زدم تا که یادم بره
عاشقی کردم اما دلت سنگ بود بعد تو زندگی سرد و بی رحم بود

عاشقی کردم اما ندیدی بی تو غمگینو تاریکه دنیا

عادت من شده گریه با لحظه ها پرسه در عالم تک تکه عاشقا
ریشه در فکر من کرده رویای تو آتشم زد همین جای خالیه تو

بیا از این غصه دورم کن عشقم دورم کن عشقم

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا دل شکسته 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۲۸۰

دانلود

با منی من ولی بی تو تنها هم قدم با توئم تویه رویا

عاشقی کردم اما ندیدی بی تو غمگینو تاریکه دنیا

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا دل شکسته 3

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۲۸۱

دانلود

فراموش نکردم یه لحظه تو رو تو حتی به خاطر نداری منو

یه روزی اگه دلشکسته شدی میتونی به یادت بیاری منو

بیا از این غصه دورم کن عشقم دورم کن عشقم

چرا نمیری از فکرم ببین که پر از دردم دردم

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا دیوانه پسند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۲۰۹۴

دانلود

رو کرد به ما بخت و فتادیم به بندش
مارا چه گنه بود خطا کرد کمندش

با آن همه دلداده دلش بسته ی ما شد
ای من به فدای دل دیوانه پسندش

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا زیبای بی تکرار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۸۰۵

یادت نرود هر شب ز سرم خاطره ام بوی تو دارد

با تمام جان من میرود نگار من دل به دریا بسپارد

ای که تمام عاشقی خلاصه می شود ز تو بی تو چگونه می توانم

از زمان گذر کنم با دلم سفر کنم بی تو هرگز نتوانم

جان و جهان من تویی ماه و نگار من تویی ای به قربان نگاهت

کد پیشواز ایرانسل میلاد مهرآوا بی قرار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۷۲۸

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين