دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸ ب.ظ

کد آهنگ پیشواز افغانستانی بلال اکبری برای همراه اول با پخش آتلاین

گلجینی از بهترین کدهای پیشواز آهنگ های افغانستانی بلال اکبری  برای سیم کارتهای همراه اول 

کد آوای انتظار افغانستانی بلال اکبری همراه اول با متن آهنگ و پخش آنلاین صوت هر پیشواز

 

کد پیشواز همراه اول بلال اکبری از سوز دل میخوانم از مرگ پدر جانم

کد آوای انتظار همراه اول: 89541

دانلود

از سوز دل میخوانم از مرگ پدر جانم

از این دنیای فانی وداع کرد پدر جانم

رفت چراغ دل من روشنی منزل من

کد پیشواز همراه اول بلال اکبری چرا فکرت پریشان است گل من

کد آوای انتظار همراه اول: 89536

دانلود

چرا فکرت پریشان است گل من

چرا چشمت به گریان است گل من

تو را گفتم مشین بر چشم مردم

چرا فکرت پریشان است گل من

بگردم چشم جادوی نگارم

کد پیشواز همراه اول بلال اکبری به قربان سر و پای تو میشم مادر من

کد آوای انتظار همراه اول: 89520

دانلود

به قربان سر و پای تو میشم مادر من

فدای چشم نمناک تو میشم مادر من

کد پیشواز همراه اول بلال اکبری نشو

کد آوای انتظار همراه اول: 89517

دانلود

کد پیشواز همراه اول بلال اکبری جور بی وفایی

کد آوای انتظار همراه اول: 89516

دانلود

مینالم یا الهی از جور بی وفایی

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين