دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸ ب.ظ

کد اهنگ پیشواز بنیامین بهادزی برای ایرانسل با پخش آنلاین

بهترین کدهای پیشواز بنیامین بهادری برای سیمکارتهای ایرانسل با متن کد آهنگ پیشواز

  

 

کد پیشواز ایرانسل تو خوشگلی بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۸۵

دانلود

بی رحم منو نکش با اخم

نمیگی میمیرم وقتی که میگی نه

نامرد کاری که چشمات کرد

حتی نکرد کافر شدی بتم آخر

هی میگم اسمتو من دارم حس به تو نداری نه نه نه نداری

تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست

دلو میکنی میبری با خودت ولی دل نمیدی از قصد

تو این بازیو خیلی خوب بلدی که اصلا ندی دست من سندی

که تو ببری هر دست تو بازیگری در اصل

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۸۶

دانلود

با نگات میکنی حکم میکنم هول وجدان نداری

من حالم میشه بد تر تو واسم اونور برنامه داری

هی میگم اسمتو من دارم حس به تو نداری نه نه نه نداری

تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست

دلو میکنی میبری با خودت ولی دل نمیدی از قصد

تو این بازیو خیلی خوب بلدی که اصلا ندی دست من سندی

که تو ببری هر دست تو بازیگری در اصل

کد پیشواز ایرانسل به من اعتماد کن بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۹۰۳

دانلود

به من اعتماد کن ، به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

وقتی بغضی تو گلو یه دوراهی روبرو
بگو هرچی آرزوته به من اعتماد کن

به من اعتماد کن ، به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

کد پیشواز ایرانسل گلاتو پر نکن و به من اعتماد کن بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۹۰۴

دانلود

گلاتو پر نکن و به من اعتماد کن
چشاتو تر نکن و به من اعتماد کن

خودتو از این همه فکرای بد آزاد کن
برای خودت یه دنیای جدید ایجاد

به من اعتماد کن به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

به من اعتماد کن به من اعتماد کن
خودتو از این همه به من اعتماد کن

کد پیشواز ایرانسل ما به هم محکومیم بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۹۰۲

دانلود

ما به هم محکومیم مثل مثل عیسی به صلیب

مثل مریم به مسیح مثل آدم وحوا به سیب

ما به هم محکومیم مثل مثل آینه به سنگ

مثل گندم به حریق مثل آهو به تفنگ

حال من ویران حال تو ویران روی موجا رفت کله عشقمان

کد پیشواز ایرانسل من به تو احساس مالکیت دارم بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۹

دانلود

من به تو احساس مالکیت دارم تو نترس از حرفم حسن نیت دارم

همه قلبت رو من تصرف کردم خیلى راحت اینجا من توقف کردم

من رو رفتاراى تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم همیشه تو دستم یه گل رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشى و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشى تو بنوشى و خودم

من رو رفتاراى تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم همیشه تو دستم یه گل رز دارم

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری دوست دارم خودم پالتوتو بگیرم و تو بپوشى و خودم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۹۰۰

دانلود

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشى و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشى تو بنوشى و خودم

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری من رو رفتاراى تو تعصب دارم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۹۰۱

دانلود

من رو رفتاراى تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم همیشه تو دستم یه گل رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشى و خودم

کد پیشواز ایرانسل مه آلود بنیامین بهادری - وای از اون عشقی که با ما نیست

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۶

دانلود

وای از اون عشقی که با ما نیست حتی دیگه یه ذره گرما نیست

قلبم داره میگیره از دست اون کسی که هست اما نیست

وای از اون عشقی که با ما نیست حتی دیگه یه ذره گرما نیست

قلبم داره میگیره از دست اون کسی که هست اما نیست

غم انگیزه غم انگیزه هوا بدجوری پاییزه

درخت عشقمون ای وای داره برگاشو میریزه

هوا بدجوری پاییزه درخت عشقمون ای وای داره برگاشو

کد پیشواز ایرانسل مه آلود بنیامین بهادری - میرم و میمیرم و آسوده میشم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۷

دانلود

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه غصه من و تو

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه غصه من و تو

ادامه داره ادامه داره ادامه داره

کد پیشواز ایرانسل مه آلوده مه آلوده فضا بدجوری محدوده بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۸

دانلود

میون ما هوا سرده هوا بدجوری نامرده

دلم می خواد که اون روزا میدونم برنمی گرده

مه آلوده مه آلوده فضا بدجوری محدوده
منو راهی به راه تو 

ولی این جاده مسدوده فضا بدجوری محدوده

منو راهی به راه عشق ولی این جاده 

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه غصه من و تو

کد پیشواز ایرانسل بارانا بنیامین بهادری - زیبایی نکن منو هوایی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۵

دانلود

زیبایی نکن منو هوایی
گیرایی نکن تو که گیرایی

لالایی بخون تو که بارونی
آرومم کن که بارانایی

بارانا بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا بارانا
بارانا بارانا بارانا

کد پیشواز ایرانسل حواسم به توئه بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۲

دانلود

تو یه ماهه نگاهِ به راه منو
نمی بینی نمی شنوی آه منو
نمیشه همیشه دل بخواه منو

تو که هفته به هفته به هفته منو
حیف اون همه روزای رفته منو
فراموش کنی رفته به رفته منو

حواسم به توئه هوا سمت توئه
هوا سمتیه که برسم به توئه
آخه بی نفسم نفسم به توئه

کد پیشواز ایرانسل حواسم به توئه هوا سمت توئه بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۳

دانلود

حواسم به توئه هوا سمت توئه

هوا سمتیه که برسم به توئه

آخه بی نفسم نفسم به توئه

تو یه ماهه نگاهِ به راه منو
نمی بینی نمی شنوی آه منو
نمیشه همیشه دل بخواه منو

تو که هفته به هفته به هفته منو
حیف اون همه روزای رفته منو
فراموش کنی رفته به رفته منو

کد پیشواز ایرانسل حواسم به توئه بنیامین بهادری - آخه بی نفسم نفسم به توئه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۴

دانلود

اونکه هی گیر و پیگیر و گیره منم
اونکه هی هیجان داره دیره منم
اونکه هی میره داره بمیره منم

اونکه هی میره داره بمیره منم

حواسم به توئه هوا سمت توئه
هوا سمتیه که برسم به توئه
آخه بی نفسم نفسم به توئه

کد پیشواز ایرانسل تظاهر بنیامین بهادری - ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۱

دانلود

ما تظاهر کردیم که به هم بی ربطیم
آدما فهمیدن ما دو تا لو رفتیم

ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو
ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

کد پیشواز ایرانسل حتما یه اشکالی بوده توی کارم بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۹

دانلود

حتما یه اشکالی بوده توی کارم حتما یه اشکالی که داشتم و هنوزم دارم

شاید اشتباهی بوده محاسباتم یا کم بوده از عشق اطلاعاتم

یا اینکه زیاد بوده از تو توقعاتم

اصلا یه حرفایی رو نمی گفتم باید یه حرفایی هم باید بهت میگفتم شاید

شاید حس ششمم برای عشق کم بود یه تزایی میدادم و واسه تو مبهم بود

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدیدی دارم واست

کد پیشواز ایرانسل اشکال بنیامین بهادری - رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۹۰

دانلود

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدیدی دارم واست

کد پیشواز ایرانسل عشق در روز قیامت بنیامین بهادری - ضربانیه شریانیه انفجاریه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۷

دانلود

ثانیه ثانیه عشقه روانیه جنونه آنیه جانیه جانیه

ضربانیه شریانیه انفجاریه ناگهانیه وای چه دورانیه

دورانیه کورانیه هیجانیه

هی عشقه من عشقه من هی
عاشقه من میشی پس کی

کد پیشواز ایرانسل عشق در روز قیامت بنیامین بهادری - وای چه دورانیه دورانیه کورانیه هیجانیه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۸

دانلود

نوسانیه جریانیه امروزیه
الانیه کهکشانیه کیهانیه
طولانیه داستانیه این چنانیه
آن چنانیه شکرانیه حرف پایانیه

پارتیزانیه آسیانیه رودخونیه وهشی طغیانیه
وای چه دورانیه دورانیه کورانیه هیجانیه

هی عشقه من عشقه من هی
عاشقه من میشی پس کی

کد پیشواز ایرانسل آشوب بنیامین بهادری - نگو این آخرین دیدار ما بر باده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۴

دانلود

نگو این آخرین دیدار ما بر باده و این ارتباط بیقرارت بیقرارت میشم

آخه نگو مابینمون یک آهه و پاییزمون در راهه و برگای روز پر می زنن

از روی شاخه من بیقرارت میشم آخه من بیقرارت میشم آخه نگو

کد پیشواز ایرانسل آشوب بنیامین بهادری - نگو این پنجره رو به غروبه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۵

دانلود

نگو این پنجره رو به غروبه آخرین روزای خوبه تو دلم آشوب پاییزه دوباره

نگو این خاطره رو به افوله عشقمون رو به نزوله همه دردات قبوله عشقم آره

نگو که اینجا که هستیم لب مرزه آخه من دلم می لرزه

کد پیشواز ایرانسل آشوب بنیامین بهادری - نگو که اینجا که هستیم لب مرزه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۶

دانلود

نگو که اینجا که هستیم لب مرزه آخه من دلم می لرزه

بیا برگردیم به برگشتن می ارزه نگو این روزگار گریه داره گریمونو در

میاره نگو دنیا عاشقا رو دوست نداره آخه من بیقرارت میشم آخه من بیقرارت میشم آخه

کد پیشواز ایرانسل هیشکی قدر گل یاسُ ندونست بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۲

دانلود

هیشکی قدر گل یاسُ ندونست
گل یاس می خواست بمونه نتونست
دیر شده فایده نداره التماس
گل یاسم گل یاسم گل یاس

دلم تنگه واسه عطر گل یاس
گمونم هرچی دلتنگی تو دنیاست
میون سینه ی من خونه کرده
گل یاسم گل یاسم گل یاس

کد پیشواز ایرانسل گل یاسم گل قلبم گل من بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۳

دانلود

یک خاطره از تو
یادگاری مونده واسم گل یاسم
پرپر شدی واسم
گل یاس ناشناسم ، گل یاسم

گل یاسم گل قلبم گل من
گل بارون گل شبنم گل من
چرا دنیا دلش میخواست ببینه
ما دوتا رو جدا از هم گل من

کد پیشواز ایرانسل فقط شبیه خودتی بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۱

دانلود

تموم این شهر میدونن که بدجوری دوست دارم

که بدجوری گرفتارم الهی قربونت برم

من هنوزم منتظرم تورو به دستت بیارم

تو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی

فقط شبیه خودتی

کد پیشواز ایرانسل یه خونه که اندازه ی دستامونه بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۹

دانلود

یه خونه که اندازه ی دستامونه

که گوشه کنارش پر از حرفامونه

یه خونه که حالا دیگه اونجا نیستی

تو دیگه لب پنجرش وای نمیستی

آی نسیــــــم آهــــــــــــــای نسیم

نگو که دیگه بهم نمیرسیم

کد پیشواز ایرانسل یه خونه بنیامین بهادری - آی نسیم آهـای نسیم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۸۰

دانلود

آی نسیم آهـای نسیم

نگو که دیگه بهم نمیرسیم

همخونه ، غم خونمو گرفت ، هم شونه

غم شونمو گرفت ، غم اومد نشونمو گرفت

کد پیشواز ایرانسل عشق داغ من بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۷

دانلود

اومدم یه جوری قلب تورو
بشکنم تیکه تیکه ی اونو بردارم

بچسبونم به روی پیرهنم پیرهنم
داره آتیش میگیره رو تنم

منم از حرارت عشق
تو دارم دنیارو آتیش

میزنم عشق داغ من ، عشق ماه من
اشتباه من ، اتفاق من یه علاقه تو

کد پیشواز ایرانسل عشق داغ من بنیامین بهادری - قلبمو بشکن که بی حساب شیم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۸

دانلود

قلبمو بشکن که بی حساب شیم

دست مو رو کن که بی نقاب شیم

یه آرزو کن باهم خراب شیم

آتیش بگیریم باهم مذاب شیم

کد پیشواز ایرانسل دست نگه دار بنیامین بهادری - در آن نفس که بمیرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۵

دانلود

در آن نفس که بمیرم، در آرزوی تو باشم

بدان امید دهم جـان ، که خاک کوی تو باشم

سوار باد بیایم ، به گیسوان تو افتم

گلی سپید که دائم ، کنار موی تو باشم

یار ای یار

کد پیشواز ایرانسل دست نگهدار بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۶

دانلود

تو مثل مه بخندی و مثه ماه بتابی

من آنکه آیینه در دست ، روبروی تو باشم

ستاره ای شوم و روی قلب تو بدرخشم

همان جواهر زیبا که بر گلوی تو باشم

کد پیشواز ایرانسل هفته عشق بنیامین بهادری - کاشکی میرفتیم عزیزم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۳

دانلود

کاشکی میرفتیم عزیزم من و تو یه گوشه با هم

تو یه کیف به روی دوشت من یک کوله روی پشتم

برای یه هفته یکم با تو زندگی میکردم با تو زندگی

کد پیشواز ایرانسل هفته عشق بنیامین بهادری قطعه دوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۴

دانلود

عزیزم بریزم همه زندگیمو توی کوله ی عشقمو با تو توی این هوا که هوای تو کرده دلم

بی تو تنگه قشنگه برام که نگام که نگام با نگاه تو باشه و

دست تو باشه کنارمو بردارمو همه دار و ندار دوست دارمو

که میدونی اینو آره خوب بلدم آره خوب بلدم که قدم بزنم

بزنم با تو اون همه حرفایی که ببرم تورو تا نوک دریایی که

جایی که واسه رفتن تن به تنه واسه رفتن تن به تنت با منه

حالا ساعت عشقه عاشق شدنت با منه

که داره دل من با دلت میزنه به سرم که تو رو ببرم

کد پیشواز ایرانسل دوباره چشمات اومده یادم بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۱

دانلود

یکی بود یکی بود که من بودم

یکی نبود اون تو بودی

یکی بود که مهربون بود

اما اون یکی نبود اما اون یکی نبود

یکی بود تا پای جون بود، اما اون یکی نبود

اما اون یکی نبود اون یکی اما نبود

یادت افتادم ، یادت افتادم

دوباره چشمات اومده یادم

کد پیشواز ایرانسل دوباره چشمات بنیامین بهادری - یکی بود دلش یه رنگ بود

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۲

دانلود

یکی بود دلش یه رنگ بود ، یکی بود دلش یه سنگ

یکی بود نگاش قشنگ بود ، یکی گریه هاش قشنگ

یکی یکی بود که زیبا بود یادت افتادم ، یادت افتادم

دوباره چشمات اومده یادم یکی یکی بود که زیبا بود

کد پیشواز ایرانسل مدار بنیامین بهادری - همه چرخش من رو مدار توئه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۶۹

دانلود

دارم تو رو می عشق مو
توام منو می عشقی و
تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و
کار داره بالا میگیره ، نفسم حالا می گیره

اینکه توام بهم بگی و ، فکر نمی کردم این یکیو
یهـــو ، دل بده و این گره و یهو وا کن  تو

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من
انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه
بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه

کد پیشواز ایرانسل مدار بنیامین بهادری - کار توئه همه کار توئه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۷۰

دانلود

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من

انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه

بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه

دست کشیدن از عشقی که کار توئه
نه این کار منه  نه این کار توئه

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و
میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و
آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و
میبینی این خودکشی

کد پیشواز ایرانسل جادوگر گیسو بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۶۸

دانلود

افسونگر چشمای من آی چشمای جادو
جادوگر گیسو
گیسوی تو آرامش این دستای بی سو

آهای دختر آفتاب
شب ها که موهات میریزه تو بالش مهتاب
بی تاب تو این پنجره با چشمای بی خواب

آهای ساعت بیدار
آهای ضربه ی تکرار

کد پیشواز ایرانسل دلم قهوه میخواد بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۶۵

دانلود

دلم قهوه میخواد ، همین حالا با تو

مثه قهوه آروم، بنوشم صداتو

یه نور ملایم ، یه آهنگ آروم

به تو خیره با شم با چشمای

کد پیشواز ایرانسل قهوه بنیامین بهادری - نگات حال منو خوب می کنه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۶۶

دانلود

نگات حال منو خوب می کنه

خوب بلده ، ببین فال من از چشمای تو خوب اومده

دلم ، خیلی داره از دیدنت ذوق می کنه

تو هم ، داره دلت به سمت من سوق میکنه

کد پیشواز ایرانسل قهوه بنیامین بهادری قطعه سوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۶۷

دانلود

همین حالا میخوام ، به تو خیره باشم

اونی که برای تو میمیره باشم

فضا نیمه تاریک ، دوتا شمع روشن

تو یک گوشه ی دنج که تو باشی و من

کد پیشواز ایرانسل راحت بنیامین بهادری قطعه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۶۳

دانلود

راحت به خودت دادی منه بد پیله رو عادت وای چه کاری میکنه عشق یه آدم با دل آدم

من نمیتونم از تو دور بمونم حتی یک ساعت ...

چشمای تو یک طرف تموم دنیا یک طرف من باشم و تو باشیو تموم دنیا یک طرف

این روانی هیچ کجا جز پیش تو عاقل نشد دنیاشو دادش به تو

کد پیشواز ایرانسل راحت بنیامین بهادری - چشمای تو یک طرف تموم دنیا یک طرف

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۶۴

دانلود

نمیدونی چقد آسونه مردن براتو نمیدونی چقد آرومه حسم باهاتو

تو اومدی همه قانون دنیام عوض شد تو اومدی یهو دیوونه دیوونه تر شد
دیوونه تر شد

چشمای تو یک طرف تموم دنیا یک طرف من باشم و تو باشیو تموم دنیا یک طرف

این روانی هیچ کجا جز پیش تو عاقل نشد دنیاشو دادش به تو

کد پیشواز ایرانسل ماه عسل بنیامین بهادری - غروبا چه حالی داره

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۱۶۶۶

دانلود

غروبا چه حالی داره، این فضا چه حالی داره

که برای گریه کردن، یه هوای عالی داره

غروبا ببین هوا رو، گریه های بی صدارو

کد پیشواز ایرانسل ماه عسل بنیامین بهادری - این همه دستایی که منتظر بارونه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۱۶۶۷

دانلود

این همه دستایی که منتظر بارونه

یکی اون بالا نشسته که خودش می دونه

میدونه کاریه که فقط خودش می تونه

دستای خالی رو خالی برنمی گردونه

غروبا چه حالی داره، این فضا چه حالی داره

که برای گریه کردن، یه هوای عالی دار

غروبا ببین هوا رو، گریه های بی صدار

کد پیشواز ایرانسل آی تنها شدم وای کجای دنیای بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۵

دانلود

نیستی و هستم و به تو وابسته‌ام و
کی‌ میاد دست تو که بگیره دستمو
رفتی و موندم و هی‌ واسه تو خوندمو
صدامو به دنیا رسوندمو
بیا تو تا بیای‌ بیتابت میمونم
بیا کوتاه بیا کو تا بیای‌ نکنه
نمی خوای که بیای‌ تا بمیرمو

تو تا بیای‌ بگی‌ آی بگی‌ وای بگی‌ آخ بگی‌
آخیو‌ های های های بزنی‌ زیر گریه
روزی یه روز که بیای و نیای
نیای و بیای‌ دیگه فرقی‌ نداره وای
آی تنها شدم وای کجای دنیای
چرا نمیای مگه منو نمی خوای

نیستی و هستم و به تو وابسته‌ام و
کی‌ میاد دست تو که بگیره دستمو
رفتی و موندم و هی‌ واسه تو خوندمو
صدامو به دنیا رسوندمو

کد پیشواز ایرانسل من و تنها بنیامین بهادری - بگی دوستم می داشتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۷۱

دانلود

همه ی دار و ندارمو هر چی داشتم و نداشتمو

همه رو به پات گذاشتمو همه دردامو سوزوندمو

غرورمو که شکوندمو ترانه هامو که خوندمو

حالا که با شعر دنیا دیگه مثل تو نداره

تنها موندمو دلم می خواد که برگردی

بگی بد کاری کردی که منو تنها گذاشتی

بگی دوستم می داشتی

کد پیشواز ایرانسل عاشقی با تو بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۲

دانلود

زندگی تو عاشقی تو با تو هواتو

خیلی از این حرفای خوب دارم با هاتو

دنیای من تویی ، تمومه لحظه هاتو

حتی قشنگه گریه اما با تو

با این که همه زندگیم رفته هوا من

موندم برات یه عاشق بی ادعا من

شاید بگی باید بی تو بشم رها من

هر جا دلت می خواد برو اما با من

بگو بگو بگو بگو فقط یه بار

یه بار آخه تو هم آخه به روت بیار

این جمله ی قشنگه دوستت دارمو

دیگه دیگه داغشو رو دلم نذار

بگو بگو بگو بگو فقط یه بار

یه بار آخه تو هم آخه به روت بیار

این جمله ی قشنگه دوستت دارمو

دیگه دیگه داغشو رو دلم نذار

زندگی با تو ، عاشقی با تو

نگیر هواتو ، نبر صداتو

می خوام نگاتو ، نرو بیا تو ، تو رو خدا تو

کد پیشواز ایرانسل آهای تو بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۷۰

دانلود

تو رو من ، من تو رو ، تو رو خدا ، خود خدا می دونه که من تو رو

تو رو من ، من تو رو ، تو رو من ، من تو رو دوست دارمت

کد پیشواز ایرانسل عاشقم کن ولی تو با دلم راه بیا بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۳

دانلود

عاشقم کن ولی تو با دلم راه بیا دیوونم کن ولی یه کمی کوتاه بیا

بیا کوتاه بیا با دلم راه بیا حالا که ماه شدی دیگه مثل ماه بیا

همین الان که من باید بشم عاشق تو رو دیدم یهو دیدم که دیوونم چه جوری شد نفهمیدم

بیا عاشقم کن عاشقم بیا عاشقم کن عاشقم

عاشقم کن ولی تو با دلم راه بیا دیوونم کن ولی یه کمی کوتاه بیا

بیا کوتاه بیا با دلم راه بیا حالا که ماه شدی دیگه مثل ماه بیا

کد پیشواز ایرانسل ای وای دلم بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۴

دانلود

دلم که دور و برته ، نگاه من پرپرته
این همه پرپر میزنم ، نمیدونم باورته

این که چه قدر دوست دارم
پرته به تو حواسمو ، همه هل و هراسمو
این که بگم دوست دارم ، توی یه دنیا واسمو
تو هم بگی دوست دارم ، تو هم بگی

کد پیشواز ایرانسل من لعنتی بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۷

دانلود

دوباره خوابشو دیدم من لعنتی دوباره

من هنوز عاشقم ای وای با یه قلب تیکه پاره

چقده خواب می بینی مرد دیگه بسه

بیا از عاشقی برگرد دیگه بسه

اون تو رو فراموشت کرد دیگه بسه

کد پیشواز ایرانسل پرسه بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۸

دانلود

میدونم یه وقتایی دلت برام تنگ میشه

تو خیابونو نگاه میکنی از پشت شیشه

اون که از پشت درخت ها میگذره

شاید منم که دارم تنهایی

با یاد تو پرسه میزنم

کد پیشواز ایرانسل لیلی در پاییز بنیامین بهادری - تو خود عشقی خود عشق

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۶

دانلود

مثل گریه توی پاییز مثل پاییز توی کوچه

مثل کوچه زیر بارون مثل بارون روی شیشه

تو خود عشقی خود عشق

مثل اسمت روی قلبم

مثل هدیه توی دستم

مثل اون حالی که داشتم

وقتی هدیه رو می بستم

تو خود عشقی خود عشق

تو خود عشقی خود عشق مثل ماه

مثل ماه وقتی گریه ش می گیره

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری تموم شد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۶۹

دانلود

دیگه زندگیم داره ته می کشه

از دلم پیاده شو ، آخرشه

نه ، بمون ، شاید بازم جون بگیرم

نه ، برو ، می خوام که راحت بمیرم

نه ، بشین ، که سر رو شونت بذارم

نه ، پاشو ، که دیگه دوست ندارم

نه ، نه ، نه ، بیا ، بیا و دستامو بگیر

عشق من ، بیا تو هم با من بمیر

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری لکنت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۸۹۷

دانلود

اگه یه وقت بغض میکنم
گاهی تبسم میکنم
میخوام بگم عاشقتم
دست و پام و گم می کنم

می خوام بگم جون منی
آتیش به جونم میگیره
میخوام بگم دوست دارم
اما زبونم می گیره

من اگه تو رو دوباره نبینمت میمیرم
من اگه تو رو دوباره نبینمت میمیرم

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری عاشق شدم کاش ندونه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۸۳۳

دانلود

عاشق شدم کاش ندونه دست دلم رو نخونه

اگه بدونه میدونم دیگه با من نمیمونه

عاشق شدم کاش ندونه دست دلم رو نخونه

اگه بدونه میدونم دیگه با من نمیمونه

اون که پیشش دل من گیره اگه بدونه میذاره میره

اگه بدونه دیوونم کرده میره و دیگه بر نمیگرده

عاشق شدم کاش ندونه دست دلم رو نخونه

کد پیشواز ایرانسل دنیا دیگه مث تو نداره بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۸۹۶

دانلود

چشمامو رو هم میذارمو تورو به یادم میارمو

دوباره دست تکون میدنو تورو بهم نشون میدنو

کم میارم آخه تورو تورو به یادم میارمو

دنیا دیگه مث تو نداره نداره نه می تونه بیاره

دلا همه بی قرار عشقن اما عشقه که واسه تو بی قراره

هیشکی مث تو نمیتونه نمیتونه قلبمو بخونه

بگو بگو کدوم خیابونه که منو به تو میتونه برسونه

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری تنگ غروب هوای تو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۸۳۵

دانلود

تنگ غروب هوای تو ، تنگ غروب صدای تو

تنگ غروب راه افتادم دنبال رد پای تو

همه جا رو گشتم از تو رد پایی نیست که نیست

هیچ کجایی یه نشونی یا صدایی نیست که نیست

چشام به راه جاده ها

سواره ها پیاده میرفتن و میومدن اما نبودن گل من

کد پیشواز ایرانسل ترانه واژه بنیامین بهادری - ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۸۹۸

دانلود

ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای نمیای نمیای

آلبوم گریه نامه عاشق نمیخوای نمیای نمیای

من درد تو سرد بر گرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق

نمیخوای نمیای نمیای

آینه گلدون شونه خونه عزیزم عزیزم عزیزم

من درد تو سرد بر گرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق

آینه گلدون شونه خونه عزیزم نمییای نمیخوای

کد پیشواز ایرانسل آدم آهنی بنیامین بهادری - کاش ببینم که اومده دکمه ی قلبمو زده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۸۳۴

دانلود

کاش ببینم که اومده دکمه ی قلبمو زده

کاش بدونه اومدنش برای من زندگی مجدده اما شاید مردده

یا که بودم از اولش برای اون یه عشق خارج از رده حالم بده

حالم بده حالم بده عشقم رفته نیومده

کد پیشواز ایرانسل بوی عیدی بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۶۴۰

دانلود

بوی عیدی بوی تو بوی کاغذ رنگی
بوی تند تپش قلب من از دیدن تو
بوی عطر با تو رفتن توی یک خونه نو

با اینا حواسمو جمع می‌کنم
با اینا عشقمو محکم میکنم

شدت اومدنت تو فکر من
وحشت از رفتن تو حتی یه لحظه که میخوای‌ بری تو فکر
فکر یک هدیه جالب که بگیرم واسه تو

کد پیشواز ایرانسل بوی قهوه بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۶۴۱

دانلود

بوی قهوه بوی عطر دو تا فنجون برعکس

اشتیاق دیدن عکس ما دو تا قالب

یا تماشای تو توی اون لحظه که میری توی خواب

با اینا حواسمو جمع می‌کنم

با اینا عشقمو محکم میکنم

کد پیشواز ایرانسل نفس نمی کشم بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۰۳۲

دانلود

اگه میتونی خودتو برسون دارم نفس نمی کشم
اما پامو پس نمی کشم من از تو دست نمی کشم

دستمو بگیر که دارم می میرم دست هاتو می خوام بگیرم
دارم می افتم بگیرم من دارم از دست میرم

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری نگار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۰۳۶

دانلود

کد پیشواز ایرانسل موج محرم بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد - چه اتفاقی افتاده میون تو و مردم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۲۶۹

دانلود

چه اتفاقی افتاده میون تو و مردم

که زمین و آسمون دارن تماشا می کنن

وای خدا عاشقشم مثل شعر محتشم

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

کد پیشواز ایرانسل موج محرم بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد - میخوام واسه محرمت بمیرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۲۰۰

دانلود

میخوام واسه محرمت بمیرم میخوام بمیرم

میخوام که زیر پرچمت بمیرم میخوام بمیرم

اونقدر صدات کنم صدام بگیره داره میگیره

اونقدر بگم بگو بگو چه اتفاقی افتاده میون تو با مردم

که دارن اینجوری باتو عشق و برپا می کنن

وقتی سینه میزنن وای چه غوغا میکنن

کد پیشواز ایرانسل بوی محرمش میاد بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۶۰۰

دانلود

بوی محرمش میاد  خیمه و پرچمش میاد

فرشته از تو آسمون  برای ماتمش میاد

کد پیشواز ایرانسل عموم ابالفضل یه پهلوونه بنیامین بهادری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۶۳۱

دانلود

عموم ابالفضل یه پهلوونه

دستاش قشنگه قدش بلنده

تا آسمونه یه پهلوونه

کد پیشواز ایرانسل بنیامین بهادری کربلا کعبه عشقه کربلا قلب زمینه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۶۳۲

دانلود

کربلا کعبه ی عشقه کربلا قلب زمینه

آرزومون دیدن اون آرزومون دیدن اون

گلدسته های نازنینه همه نون و آبمونه
خونه ی اربابمونه

عکس اون ضریح مهربون شبا تو خوابمونه 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين