دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

کد پیشواز ایرانسل مداحی سلام من به محرم به ماه دلبر زینب حمید علیمی با پخش آنلاین

کد پیشواز مداحی سلام من به محرم به ماه دلبر زینب حمید علیمی برای سیم کارت های ایرانسل

آهنگ پیشواز مداحی سلام من به محرم با نوای حمید علیمی با متن نوحه برای ایرانسل

کد پیشواز ایرانسل نوحه سلام من به محرم به ماه دلبر زینب حمید علیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۱۱۱۱۵۱

دانلود

سلام من به محرم به ماه دلبر زینب

به اشک سینه زنانش کنار مادر زینب

سلام من به محرم به آنکه صاحب عالم

به کاروان بهاری که در مسیر خزان است

سلام من به محرم به پرچم غم زهرا

به پرچم غم زهرا به قامت خم زهرا

سلام من به محرم به ماه تشنگی دل

به آنکه در غم و ماتم سه ساله ای که به مهمل

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين