يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ

متن نوحه ابد والله ما ننسی حسینا نزار قطری

متن کامل نوحه ابد والله ما ننسی حسینا نزار القطری 

ابد والله ما ننسی حسینا 

عجب حال و هَوایی !! عجب شور و صَفایی

بازم دارم میشم کرب و بلایی

 

دلم شده خدایی !! با این عِشق بلایی…

قدم قدم میرم ؛ تا که ببینم دو گنبدِ طلایی  

دعام شده اجابت ؛ شدم دوباره دعوت 

 

به امیدِ شَفاعت ، دارم میرم زیارَت…

تو این مسیر ؛ میگم با دلِ شیدا

یه سال چشم انتظارم ؛ روزا رو میشمارم 

 

میخوام سر روی ِش گوشه بزارم

یه ساله بیقرارم… 

گره خورده به کارم…

 

به عشق بویِ کربلا ؛ سرم رو روی تربتت میزارم

بازم جاده به جاده میام ، با خانواده

حُسین اجازه داده ؛ بیام حرَم پیاده 


دعا کنم برا ظُهور آقا…

ابد والله ما ننسی حسینا

خوشم ، یار حسینم

 

گرفتارِ حسینم

من عاشقِ علمدار حسینم

عزادار حسینم ؛ خریدارِ حسینم! 

 

میگم شُکر خدا ؛ دوباره ام زوار حُسینم

فدایی میشه تِکرار خود اربابه 

انگار که میگه

 

به استقبالِتان آمده زهرا…

ابد والله ما ننسی حسینا

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين