چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۲ ق.ظ

متن نوحه بالام ای وای علی لای لای محمدحسین حدادیان

متن کامل نوحه حضرت علی اصغر (ع) بالام ای وای علی لای لای محمدحسین حدادیان


کبود برگ گلم بخواب عزیز دلم

ستاره سحرم کنارتم پسرم

نزدیک نزدیک نیزه تو راه میرم

میسوزم وقتی که روضه برات میگیرم

به نیزه دار میگم بزار عزیزمو بغل کنم فقط یه بار

بالام ای وای

علی لای لای

شروعه غائله بود صدای هلهله بود

دیدم سه شعبه رو که تو دست حرمله بود

 

وای از نبش قبرت رباب نمیدید ای کاش

پیش چشمای من سرت رو کند با دستاش

منو ببخش فقط علی نشد مراقبت کنم ازت علی

 

بالام ای وای

علی لای لای

شهید کرببلا قرار بعدی ما

میون مجلس می کنار تشت طلا

سهم من از دنیا فقط پریشونی شد

 

لب های کوچیکت با خیزرون خونی شد

ببین کجا تو ازدحام زن یزید آورده رو سری برات

بالام ای وای

علی لای لای

بالام ای وای 
 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين