يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ

متن نوحه محاسن تو غرق خونه محمد حسین پویانفر

متن کامل مداحی محاسن تو غرق خونه محمد حسین پویانفر

 

محاسن تو غرق خونه
چه جوری کشتنت بمونه
میگن امام رضا میدونه
آب ندادنت بمونه


روضه پیرهنت بمونه
غارت شد تنت بمونه

میخونه خواهرت نشناختمت
به جان مادرت نشناختمت
چی اومده سرت نشناختمت

 

بلا غسل ولا کفن مظلوم من مظلوم من مظلوم من ...

آخرش انگشتر رو بردن
تن رو گذاشتن سر رو بردن
سر علی اکبر رو بردن


کتک زدن رقیه جان رو
ببین نگاه نگران رو
خدا نبخشه ساربان رو

کشته ی کربلا نشناختمت
بی سر و بی رگا نشناختمت


به زیر نیزه ها نشناختمت

بلا غسل ولا کفن مظلوم من مظلوم من مظلوم من ...

جنگ رو به خیمه ها کشوندن
خیمه ی زینب رو سوزوندن
فاتحه ی حرم رو خوندن


از این حرم یه عده زن موند
از تو فقط یه پاره تن موند
تن تو بی غسل و کفن موند

مقطعه تنت نشناختمت


چجوری کشتنت نشناختمت
گمشده پیرهنت نشناختمت

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين