سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۴ ق.ظ

متن نوحه ای یار و یاوریم سنسن بال و پریم

متن کامل نوحه ای یار و یاوریم سنسن بال و پریم

ای یار و یاوریم سنسن بال و پریم
یاتاما قوملار اوسته قولسوز سرلشگریم

قلبیم دویونور قارداش دور گداخ
دشمن سویونور دور گداخ

عباس عباس اوغول سوزام من قارداش سوزام من
قولاری قلم ابوالفضل

سن نه باوفاسان درده مبتلاسان
گوزلریر قزلارون سن مشکل گشاسان

آی باتسا باتار گویده اولدوزلار
یولونو گوزلیر خیمه ده قزلارم

عباس عباس اوغول سوزام من قارداش سوزام من

قارداش یاندا بلیم سن سن آرخام الیم
سنین بو حالینده گورچه سندی بلیم

اشکمی قانه قاتما ابوالفضل
دشمن چالور ال یاتما ابوالفضل

عباس عباس اوغولسوزام من قارداشسوزام من
سن نه باوفاسان درده مبتلاسان

گوزلریر قزلارون سن مشکل گشاسان
آی باتسا باتار گویده اولدوزلار

یولونو گوزلیر خیمه ده قزلارم
عباس عباس اوغولسوزام من قارداشسوزام من

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين