پنجشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ
کانال نوحه و مداحی ناب

۳ مطلب در اسفند ۱۴۰۱ ثبت شده است

قیمت استحکام بنا

استحکام بنا و تائیدیه استحکام بنا

برگه استحکام بنا برای ساختمان هایی الزامی است که به هر دلیلی مانند : تغییرات در سازه، ساخت غیرمجاز وغیره امکان دریافت پایان کار را ندارند. و البته این الزام از سوی شهرداری برای مالکان است نه برای مهندسان و هیچ قانون و قدرتی نمی تواند مهندس را ملزم به تائید ساختمانی نماید که در جریان عملیات ساختمانی آن نبوده است.

تعرفه استحکام بنا در سال جدید چقدر است؟

قیمت استحکام بنا جهت موارد 1 تا 5 با توجه تعداد طبقات و متراژ زیر بنا از جدول تعرفه خدمات مهندسی سال جاری،نظام مهندسی ساختمان تهران، تعیین و پس از استعلام اصالت برگه استحکام بنا دردفاتر دولت الکترونیک طبق فیش صادره توسط متقاضی قابل پرداخت خواهد بود. هزینه‌های مربوط به دریافت گواهی پایان کار با صاحب سند و مالک است. تعرفه گواهی پایان کار بستگی به کاربری ملک، متراژ زمین، تعداد طبقات و غیره دارد. هزینه بازدید و گواهی امضاء و گزارش هاو مالیات بر ارزش افزوده به عهده مالک می باشد.

برخی از ساختمان ها فاقد مهندس ناظر بوده و ساختمان به صورت معمار ساز ساخته شده اند و بعضا فاقد پایان کار از شهرداری می باشند یا در اثر مرور زمان کاربری ملک از مسکونی به تجاری یا اداری تغییر یافته است. مالکین این قبیل املاک با توجه به نیاز خود جهت انتقال ملک یا تخریب و نوسازی یا نیاز به پایان کار و انجام امور شهرداری و امور نقل وانتقال نیاز به پایان کار پیدا می نمایند.

شهرداری با توجه به قوانین خود و جهت رفع مسئولیت از سازمانش، از مالک می خواهد که یک برگه تاییدیه استحکام بنا را از یک مهندس ناظر تهیه کند که به آن برگه استحکام بنا میگویند. در چنین مواقعی مالک نیز با پرداخت مبلغی به عنوان هزینه تعرفه نظارت برگه استحکام را از یک مهندس ناظر می گیرد. طی برگه استحکام بنا مهندس ناظر اعلام می کند که از ساختمان بازدید کرده و استحکام و ایستایی آن مورد تاییدش است.

چناچه برای ساختمان اتفاقی بیفتد که به دلیل عدم استحکام بنا باشد، مثلا ساختمان نشست کند و یا دیوار ساختمان دچار ریزش شود، مهندس ناظر که برگه استحکام بنا را امضا کرده مسئول است. بنابراین مهندس ناظر زمان امضای برگه استحکام بنا باید دقت زیادی به خرج دهد.

برگه استحکام بنا چه مسئولیت هایی و ریسک هایی در قبال تعهد مهندس ناظر دارد؟

  • در برگه تعهد پایان کار مهندس ناظر استحکام ساختمان را تأیید نمی کند بلکه فقط انطباق ساختمان اجرا شده با نقشه ها را تأیید می کند. حال آنکه در برگ استحکام همانطور که از نام آن پیداست مهندس باید استحکام بنا را تأیید نماید. چنانچه مهندس ناظر استحکام بنائی را تأیید کرده باشد، در صورت وقوع حادثه، حداقل پنجاه درصد از خسارات وارده سهم تقصیر دریافت خواهد کرد و این بیش از دو برابر سهم تقصیر معمول مهندسان ناظر در حوادث ساختمانی است.
  • مهندسی که اقدام به صدور برگه تعهد پایان کار می کند، خود بر احداث ساختمان، نظارت داشته است و کاملاً می داند که در زیر این لایه های نازک کاری چه سازهای اجرا شده است. اما کسی که برگه استحکام بنا صادر می کند هیچ اطلاعی از وضعیت سازه ساختمان ندارد و مشخص نیست ساختمانی که سالها پیش بدون نقشه و مهندس ناظر اجرا شده است، چه سازه ناایمنی دارد.

برگه استحکام بنا باید از سوی یک مهندس عمران دارای پروانه اشتغال نظام مهندسی و دارای صلاحیت های طراحی و نظارت صادر، و گواهی امضاء گردد.

استحکام بنا

برگه استحکام بنا در چه مواردی مورد نیاز می باشد؟

  • فوت و یا انصراف ناظر قبلی املاک در حال ساخت یا رها شده (شامل همه املاک که شروع به کار از شهرداری گرفته اند می شود).
  • تعییر کاربری مسکونی به کارگاه مسکونی، تغییر کاربری از مسکونی به اداری یا تجاری، مسکونی به آموزشی و هر نوع تغییر کاربری که با کاربری پایان کار قبلی مغایر باشد.
  • تغییراتی که هنگام بازسازی ساختمان یا تغییرات داخلی آن رخ می دهد مانند حذف ستون و جابجایی دیوارها
  • اضافه کردن به بنا قبلی (اضافه اشکوب) یا حتی کسر از بنای قبلی.
  • عدم انطباق وضع موجود با نقشه های مصوب سازه و یا معماری
  • قدیمی بودن ملک و فاقد پایان کار بودن آن (جهت اخذ پایان کار)
  • ریزش یا تخریب بخشی از بنای قدیمی
  • به تشخیص مهندس ناظر

مراحل اخذ برگه تاییدیه استحکام بنا :

۱. بازدید اولیه توسط مهندس ناظر دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی

۲. اخذ مدارک لازم از مالک توسط ناظر برای تشکیل پرونده

۳. تهیه گزارش بازدید از محل و ثبت آن در دفاتر خدمات الکترونیک شهر توسط ناظر

۴. اخذ برگه استحکام بنا امضا و مهر شده توسط ناظر و گواهی امضا مالک یا وکیل مالک در دفتر اسناد رسمی ( مجوز شروع عملیات استحکام )

۵. تحویل برگه استحکام بنا به همراه گزارش پایان کار تنظیم شده توسط ناظر به دفتر خدمات الکترونیک جهت ثبت در سیستم.

۶. اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مالک پرونده.

۷. تحویل برگه سبز اتمام عملیات ساختمانی توسط ناظر به مالک

صادر کننده برگه استحکام بنا

مهندسی که برگه استحکام بنا را صادر می کند، باید دارای صلاحیت طراحی و نظارت باشد. دلیل لزوم این صلاحیت اطمینان از انجام محاسبات سازهای برای ساختمان است. به این ترتیب که پس از مراجعه مالک برای اخذ برگ استحکام، مهندس از ساختمان مورد نظر بازدید می کند. در این بازدید، مهندس بر اساس تجربه خود، محل هایی را برای کنده کاری و برداشتن پوشش نازک کاری مشخص می کند تا بر اساس آنها بتواند نقشه ای از وضعیت سازه موجود تهیه کند. پس از تهیه از وضع موجود سازه، محاسبات سازه ای برای مقاوم سازی انجام می شود. پس از اتمام کار، مهندس صادرکننده برگه استحکام بنا با توجه به محاسبات و نقشه ها و طرح تقویت انجام شده و اجرای عملیات تقویتی سازه مطابق نقشه ها استحکام ساختمان را تأیید و برگه تعهد مربوطه را گواهی امضاء می نماید. به این ترتیب روال صحیح و اصولی صدور برگ استحکام طی شده است.

پس از تکمیل تمام مراحل فوق در انتها مهندس ناظر برگه ی سبزی را که همان جواز ساخت است به مالک اعطا می کند.

برگه استحکام بنا

بازدید ملک توسط مهندس ناظر شهرداری جهت ارائه برگه استحکام بنا به چه صورت است؟

  1. بررسی مدارک و بررسی استحکام ساختمان با توجه به مدارک و شواهد موجود که شامل نقشه های وضع موجود است و در صورت نیاز دستور انجام آزمایش های مربوط صادر و به مالک ابلاغ می گردد.
  2. بازدید از محل چاه های موجود در ملک (حوادث بسیاری در این مورد مشاهده شده است.)، محل های خروج آب باران از ساختمان، بازدید از پشت بام و کلیه محل های ساختمان هرگونه شکست دیوار، شکست سقف، ترک و ریزش باید دقیقا مورد بررسی قرار بگیرد.
  3. پله ها، نرده ها، جان پناه ها، پنجره ها و درب ها حتما باید مورد بازرسی قرار بگیرد.
  4. املاک تخلیه باید از لحاظ درب ورودی، نرده های حفاظ، سیم، سیم های برق، لوله های آب و شیرآلات و لوله های گاز مورد بازرسی قرار بگیرد.
  5. سنگ های آب چکان و سنگ های قرنیز پشت بام و سنگ های نما باید مورد بازرسی قرار بگیرد و در صورت مشاهده هرگونه علامت و تغییر رنگ و شل شدن یا افتادگی، مالک را ملزم به رفع موارد نقص کند.

مدارک لازم جهت دریافت برگه استحکام بنا

مهندس ناظر انتخاب شده برای بررسی ملک مورد نظر بایستی مدارک لازم را از مالک ساختمان دریافت کرده و برای تشکیل پرونده اقدام کند. مدارک لازم برای تشکیل پرونده شامل موارد زیر است:

  • کپی مدارک شناسایی مالک یا وکیل رسمی مالک
  • عکس ساختمان در وضعیت فعلی
  • گواهی پایان کار قبلی
  • کپی سند ملک

سوالات متداول در مورد برگه استحکام بنا

تعرفه و قیمت برگه استحکام بنا چگونه محاسبه می شوند؟

هزینه گواهی پایان کار بستگی به کاربری ملک، متراژ زمین، تعداد طبقات و غبرو دارد.
هزینه های مربوط به دریافت گواهی پایان کار با صاحب سند و مالک است.
هزینه برگه استحکام بنا جهت موارد ۱ تا ۵ با توجه تعداد طبقات و متراژزیر بنا از جدول تعرفه خدمات مهندسی سال جاری،نظام مهندسی ساختمان تهران، تعیین و پس از استعلام اصالت برگه استحکام بنا دردفاتر دولت الکترونیک طبق فیش صادره توسط متقاضی قابل پرداخت خواهد بود
هزینه بازدید و گواهی امضاء و گزارش ها و مالیات بر ارزش افزوده به عهده مالک می باشد.

وظایف مهندس شرکت جهت ارائه برگه استحکام بنا چیست؟

مهندس می بایست حتماً دارای صلاحیت طراحی و نظارت در رشته عمران بوده و مهندس معمار و مهندس تأسیسات برقی و مکانیکی بهتر است با توجه به صلاحیت و عدم دید سازه ای کافی از ارائه این خدمات خودداری نمایند.

تعرفه نظارت مهندس ناظر برای دریافت استحکام بنا چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه نظارت خدمات مهندسی هر ساله تغییر می کند، پس با این وجود تعرفه نظارت با توجه به نرخ مصوب همان سال که توسط نظام مهندسی اعلام می شود، محاسبه و اعلام می گردد.

قیمت استحکام بنا در سال 1402

جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ جواز ساخت و برگه استحکام بنا و یا کلیه امور ساختمانی می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۲۹۵۸۲ ، ۰۹۱۲۴۰۲۲۴۰۱ یا ۰۲۱۴۴۱۱۹۱۹۰ شرکت بنیان گستران آفاق تماس حاصل فرمایید

این شرکت با در اختیار داشتن سرمایه عظیم نیروی انسانی جوان ، متخصص ، متعهد و مجرب و مدیران خوشنام و باسابقه و با دستیابی به دانش فنی روز ، دهها پروژه در سرتاسر کشور عزیزمان را با موفقیت به پایان رسانیده است .با توجه به توان بالقوه این شرکت آمادگی دارد با قبول پروژه های جدید در ساخت و ساز و عمران و آبادانی کشور عزیزمان بیشتر از قبل نقش آفرین باشد.

بیمه sos

بیمه تکمیلی sos

بیمه sos ارائه دهنده خدمات بیمه درمان بین المللی است که بیش از ۳۰ سال در ایران فعالیت دارد. بیمه sos به صورت انفرادی ،خانواده ،گروهی و شرکتی عضو میپذیرد و طرف قرارداد تمام بیمارستانهای درجه یک  (مراکز طرف قرارداد بیمه sos) و ۷۰ درصد مراکز درمانی سرپایی و پاراکلینیک درجه یک میباشد.

بیمه sos یکی از شناخته شده ترین بیمه هایی است که در نقاط مختلفی از جهان نمایندگی دارد و خدمات ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با این بیمه متن زیر را حتماً بخوانید، چرا که موضوع این متن را به بیمه sos و ذکر شرایط و ویژگی های آن اختصاص داده ایم.

بیمه sos نیازی به بیمه گر اول ندارد و شامل بالاترین سقف تعهدات بیمارستانی و سرپایی و پاراکلینیک میباشد که شامل بیمه عمر حوادث نیز میباشد. نمایندگی ناجی همواره جهت ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه عضویت ، سقف تعهدات و حق بیمه سالانه با شماره های ۲۲۷۵۸۴۸۱-۲۲۲۲۹۸۶۴ شما را یاری دهد.

بیمه تکمیلی درمان sos در واقع نوعی بیمه تکمیلی است که خدمات درمانی گسترده ای به بیمه شدگان خود ارائه می دهد. خدماتی که در لیست وظایف بیمه گذار های پایه نیست و مزیت های به مراتب بیشتری دارند.

مزیت ها و ویژگی های این بیمه به گونه ای هستند که خرید آن را به هر کسی توصیه می کنیم، فلذا همان طور که می دانید اگر تحت پوشش یک مرکز بیمه ی معتبر و کارآمد قرار بگیرید، در حوزه ی درمان دچار مشکل های مالی نشده و زندگی بسیار راحتی خواهید داشت.

بیمه sos

طرح های بیمه ای شرکت بیمه sos

  • بیمه تکمیلی درمان خانواده
  • بیمه کرونا  در دوران شیوع کرونا
  • بیمه تکمیلی انفرادی
  • بیمه تکمیلی درمان گروهی
  • بیمه درمان مسافرتی sos
  • بیمه دندانپزشکی sos
  • بیمه درمان حوادث مسافرتی
  • خدمات ویزیت و پزشک درمنزل

گفتنی است که بیمه sos بالاترین سقف تعهدات بیمارستانی را در کشور نسبت به سایر شرکتهای بیمه ای دارد و همچنین با تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی درجه یک قرارداد دارد.

بیمه تکمیلی انفرادی و درمان خانواده، جبران هزینه های بستری، جراحی، سرپایی.

بیمه sos چه خدماتی تحت عنوان بیمه تکمیلی ارائه می دهد؟

بیمه تکمیلی

در عصر حاضر صنعت بیمه را می توان جزء پر متقاضی ترین صنایعی معرفی کرد که  دارای کاربرد حائز اهمیتی می باشد. چرا که پوشش های بیمه شامل خدماتی می شود که منجر به جبران خسارت های ناشی از اتفاقات ناگوار است، اتفاقاتی چون انواع و اقسام بیماری ها و غیرو.

اما گفتنی است همه ی مراکز بیمه گذار خوب و معتبر نیستند، زیرا برخی از آن ها فقط به فکر کسب سود بوده و خدمات چندان مطلوبی ارائه نمی دهند. به همین جهت لازم است بگوییم بیمه sos به طور کل از این قائده مستثناء است و می توان آن را یک مرکز کاملاً معتبری معرفی کرد دارای بهترین خدمات درمانی تحت عنوان بیمه تکمیلی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با خدمات این بیمه درمانی در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره کرده ایم که دانستن شان خالی از حسن نیست:

  • پرداخت هزینه های درمان بیمارستان
  • پرداخت هزینه های درمان های پاراکلینیکی
  • پرداخت هزینه های زایمان و سزارین
  • پرداخت هزینه های اورژانس بیمارستان
  • آماده سازی و انتقال انواع دارو های کم یاب
  • انتقال پزشکی زمینی و هوایی
  • تامین هزینه های خدمات پزشکی در منزل
  • پرداخت هزینه های ناشی از درمان آسیب دیدگی در حادثه و صانحه های اتفاقی
  • و پرداخت هزینه های دیگری چون شیمی درمانی، فیزیوتراپی، لیزر درمانی، درمان در خارج از کشور و .

بیمه دندانپزشکی sos

بیمه دندانپزشکی sos

هزینه خدمات بیمه دندانپزشکی sos بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از کل هزینه های خدمات درمانی-داروئی کشور را تشکیل داده و پس از هزینه های بستری دومین رتبه را در هزینه های درمانی و داروئی کشور دارد. فقدان بیمه های مناسب دندانپزشکی موجب آن گشته که نزدیک به ۹۰ درصد از هزینه های دندانپزشکی sos بدون هرگونه پوشش بیمه ای از جیب مردم پرداخت شود. متوسط هزینه های دندانپزشکی بیش از 3 برابر متوسط هزینه های رادیولوژی و بیش از 5 برابر هزینه خدمات آزمایشگاهی است. بیش از 91 درصد از خدمت بیمه دندانپزشکی در مراکز خصوصی عرضه می گردند.

شرکت بیمه sos باتوجه به نیاز روزافزون مردم به این خدمات و با فراهم ساختن یک شبکه خدمات بیمه دندانپزشکی sos متشکل از دهها کلینیک تخصصی و با استفاده از پوشش های مناسب صادره از سوی بیمه گر طرح خدمات بیمه دندانپزشکی را در دسترس اعضاء خود قرار می دهد.
خدمات بیمه دندانپزشکی به مزایای عضویت کمک رسان اضافه شد.

بدنبال درخواست مکرر اعضاء برای اضافه نمودن طرح خدمات بیمه دندانپزشکی sos به مزایای عضویت در کمک رسان و پس از اجرای موفق طرح های حذف فرانشیز بستری، تخفیف عدم خسارت و پوشش ویزیت، دارو و آزمایش قبل و بعد از بستری و پس از کسب موافقت بیمه گر کمک رسان طرح بیمه دندانپزشکی sos کمک رسان از تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱ در دسترسی متقاضیان قرار دارد.

گفتنی است تمام خدمات فوق از جانب بیمه sos به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته ارائه می شوند.

شرایط عضویت در بیمه درمان sos

بدون شک خواندن تیتر قبلی هر کسی را به عضویت در بیمه درمان اس او اس ترغیب می کند چرا که تمام موارد مذکور، بهترین خدماتی هستند که یک بیمه ی معتبر و تضمین شده ارائه می دهد. حال اگر می پرسید شرایط عضویت در بیمه اس او اس چیست، باید بگوییم این بیمه درمانی جهت عضویت شرایط مختلفی دارد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین ها اشاره کرده ایم:

  • در ابتدا لازم است بگوییم نام نویسی در بیمه sos به صورت های متنوعی اعم از بیمه انفرادی، گروهی، خانواده و غیره انجام می شود که باید با توجه به نوع درخواست تان مورد مناسبی را انتخاب کنید.
  • فرقی نمی کند افراد خواستار بیمه انفرادی هستند یا گروهی باید پیش از ثبت خرید تحت یک سری آزمایش قرار بگیرند تا از لحاظ شرایط سلامت بررسی شوند. این آزمایشات همواره در آزمایشگاه های تایید شده از جانب بیمه sos انجام می شوند.
  • اگر در آزمایشات پیش از خرید بیمه، فردی دچار عارضه و یا بیماری باشد خدمات بیمه ای شامل عارضه و یا بیماری مربوطه نخواهد شد.
  • بنابر مفاد بیمه نامه متقاضیان باید تعرفه های مجزایی پرداخت کنند‌. به عبارتی تعرفه ها بر اساس خدمات درخواستی متقاضیان تعیین می شوند و بالطبع هر چه خدمات بیشتری بخواهید مبلغ بالا تری باید بپردازید. البته نا گفته نماند بیمه sos بر خلاف خدمات درمانی فوق العاده ای که ارائه می دهد، دارای تعرفه های کاملاً به صرفه ای است.
  • یکی دیگر از مهم ترین شرایط این است که برای عضویت در بیمه انفرادی sos فرد متقاضی نباید بیشتر از ۶۵ سال سن داشته باشد.
  • افراد بایستی فرم عضویت را با صداقت تمام پر کنند، فرمی که عمدتاً در مورد اوضاع جسمی و سلامت افراد است.
  • و در نهایت بد نیست بدانید حق عضویت به صورت سالانه پرداخت میشود.

بیمه تکمیلی کرونا

بیمه تکمیلی کرونا

بیمه sos کرونا در صورت ابتلا به کرونا و بستری شدن بیمه گذاران کلیه هزینه های درمانی، بیمارستانی و حتی آزمایشات تشخیصی انها را پوشش میدهد.

دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی و پرستاری بی شک یکی از نیازهای مبرم هر خانواده است. عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل، معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند، نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی و قابل دسترس را دو چندان می نماید.

خرید بیمه sos

بیمه درمان sos

اگر فکر می کنید برای خرید و عضویت بیمه sos فقط می توان به صورت حضوری اقدام کرد، سخت در اشتباهید. چرا که امروزه با پیشرفت تکتولوژی و گسترش درگاه های اینترنتی, انقلاب توجه بر انگیزی در بسیاری از فرایند ها رخ داده که شامل حال فرایند خرید بیمه sos نیز می شود.

یعنی شما می توانید به راحتی با تماس شماره های زیر اقدام به خرید این بیمه ی درجه یک کرده و از خدمات کم نظیر آن بهره مند شوید.

۲۲۷۵۸۴۸۱-۲۲۲۲۹۸۶۴

بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران

اهمیت طراحی بسته بندی زعفران - یک محصول وقتی تولید و برای فروش آماده می شود نیازمند بسته بندی است. کسانی که در حوزه بازاریابی کار می کنند به خوبی می دانند که برای شناخته شدن محصول باید آن را بسته بندی کرد. (مخصوصا بسته بندی زعفران) در حوزه صادرات ، معمولا کالاهایی در صف اول فروش اند و مشتری حاضر به خریدن آن است که بسته بندی مناسبی داشته باشد.

بسته بندی باعث می شود که محصولات بدون آسیب به دست مشتریان برسد. و همچنین باعث افزایش درآمد ملی یک کشور می شود. برای آنکه یک محصول بسته بندی مناسب داشته باشد. و در بازار فروش جهانی بتواند رقابت کند. باید به طراحی و رنگ بندی آن توجه ویژه داشته باشید. به طور کلی چند نکته مهم در بسته بندی های صادراتی وجود دارد که باید آنها را رعایت کرد:

بسته بندی زعفران

  • اطمینان در استاندارد و اصل بودن محصولات که باید از قبل حتما بررسی شود.
  • نباید به دور از قوانین و مقررات کشورها باشد و تخلفی صورت پذیرد. به عنوان مثال هیچ شرکتی مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، مشروبات الکلی را وارد ایران نمی کند چون طبق قانون خرید و فروش و مصرف آن جرم محسوب می شود.
  • از روش ها و راهکارهایی برای جلب توجه مشتری و وسوسه کردن آنها در بازار جهانی برای خرید محصول استفاده شود.
  • زیباترین و مناسب ترین نوع بسته بندی برای پاسخگویی به نیاز مشتری به کار رود.
  • حفظ ویژگی های اصلی کالا و محصول در صنعت بسته بندی حرف اول را می زند. باید ویژگی های آن نظیر طعم و رنگ ثابت بماند و دچار تغییر نشود.

جهت سفارش طراحی بسته بندی و چاپ و همچنین طراحی تقویم و سررسید اختصاصی میتوانید با شماره 02122616160 یا شماره واتساپ 09121136350 شرکت توانگران تماس بگیرید.

بسته بندی

بسته بندی، علم هنر و فناوری محصور کردن یا محافظت از محصولات برای توزیع ، ذخیره سازی ، فروش و استفاده است. بسته بندی همچنین به روند طراحی ، ارزیابی و تولید بسته ها اشاره دارد. پک کردن را می توان به عنوان یک سیستم هماهنگ تهیه کالاها برای حمل و نقل ، انبارداری ، تدارکات ، فروش و استفاده نهایی توصیف کرد. پکیجینگ شامل: محافظت. نگهداری و حفظ کردن. حمل و نقل. اطلاع رسانی و فروش است. در بسیاری از کشورها به طور کامل در استفاده های دولتی ، تجاری ، سازمانی ، صنعتی و شخصی ادغام شده است.

بسته بندی

بسته بندی توانگران

انواع پکیجینگ محصولات

بسته بندی ممکن است از انواع مختلفی باشد. به عنوان مثال ، بسته حمل و نقل یا بسته توزیع می تواند کانتینر حمل و نقل باشد که برای حمل ، ذخیره و رسیدگی به محصول یا بسته های داخلی استفاده می شود. برخی بسته های مصرف کننده را بسته ای می دانند که به سمت مصرف کننده یا خانوار هدایت می شود.

پکیجینگ ممکن است در رابطه با نوع محصول بسته بندی شده توصیف شود: بسته بندی لاکچری. پک تجهیزات پزشکی. بسته بندی مواد شیمیایی فله. بسته بندی داروهای بدون نسخه. پک مواد غذایی خرده فروشی. پک مواد نظامی. بسته بندی دارویی و غیره.

بسته بندی کالا

بسته بندی کالا یا پکیجینگ یکی از روش هایی است که علاوه بر ایجاد لایه محافظتی در اطراف کالا ، می تواند در جذب مشتری و بازاریابی نیز موثر باشد. به همین دلیل لازم است که در هنگام انجام آن نکاتی را رعایت کرد. به علاوه در سطح جهان نیز برای اطمینان از درست انجام شدن این کار یک سری از استانداردها به عنوان استاندارد بسته بندی کالا تعریف شده اند.

بسته بندی لاکچری

بسته بندی لاکچری در بسیاری از رستوران ها و فست فود های سطح شهر برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و رضایت آن ها ، مواد غذایی را به صورت بیرون بر به دست مشتری می رسانند. بسیاری از مواد غذایی ممکن است در هنگام جا به جایی آسیب ببینند یا خنک شوند. بنابراین باید از متریالی برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد که علاوه بر بهداشت بالا از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد. بسته بندی محصولات بهترین راه برای جلوگیری از خنک شدن مواد غذایی و آسیب دیدن آن‌ها است. برای بسته بندی  مواد غذایی از متریال های مختلفی مانند کارتن بسته بندی بیرون بر استفاده می شود.

بسته بندی لاکچری

بسته بندی لوکس

انتخاب یک بسته بندی لاکچری یا بسته بندی لوکس مناسب برای مواد غذایی مانند پیتزا ، کباب ، مرکبات ، کافه ، ساندویچ و غیره ممکن است کمی سخت باشد. با این حال بسته بندی ها باید به گونه ای انتخاب شوند که علاوه بر طرح گرافیکی جذاب ، از استحکام بالایی برخوردار باشند تا از آسیب دیدن و سرد شدن مواد غذایی جلوگیری کنند. در این مقاله به بررسی بهترین بسته بندی لاکچری بیرون بر غذا می پردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بسته بندی محصولات

بسته بندی محصولات

بسته بندی محصولات

در خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ، بسته بندی محصول شما کمک زیادی به آن می کند.
بسته بندی محصولات همان نقش را در نام تجاری شما بازی می کند. حتی اگر محصولات رولکس نمی فروشید. این به محصول شما ارزش می بخشد ، یک تجربه نام تجاری ثابت ایجاد می کند ، وفاداری مشتری را افزایش می دهد و به راحتی برند شما را بهتر نشان می دهد.

هارد باکس

هارد باکس یا جعبه سخت

هارد باکس یا جعبه سخت

جعبه هارد نوع دیگری از محصولاتی می باشد که در صنایع بسته بندی و جعبه سازی طراحی و تولید می شود. هارد باکس ها از شیک ترین و مقاوم ترین نوع بسته بندی ها قلمداد می شود که با طراحی بسته بندی مناسب دارای جلوه زیبا و منحصر به فردی است.

این نوع بسته بندی در صنایع تجاری و غذایی محبوبیت فراوانی دارند. موسسه چاپ و بسته بندی توانگران با استفاده از بروزترین تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته جهت چاپ هارد باکس ها با مغزی چوبی و مقوایی و در تیرازهای گوناگون در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

جهت سفارش طراحی بسته بندی و چاپ و همچنین طراحی تقویم و سررسید اختصاصی میتوانید با شماره 02122616160 یا شماره واتساپ 09121136350 شرکت توانگران تماس بگیرید.

آخرين عناوين